Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 det er to mulige fedre til barnet mitt, og han ene har skaffa seg advokat:s advokaten ringte meg 2. pinsedag, en helligdag med skjult nr. han lurte på om jeg hadde fått svar resultatet fra dna testen. hvem advokat ringer på helligdag og med sjult nr? er det bare for å skremme meg? hvorfor har han skaffa seg advokat før vi vet at det er han som er faren`? nervøs jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Ikke vær nervøs. Det er ingen advokat som ringer på en helligdag og med skjult nr. Ikke en seriøs en, hvertfall. Hvorfor skal du bli redd? Har han truet deg på livet eller noe i den duren?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Skeptisk! Om han ikke har syyykt god råd har du ingenting å frykte, har til gode å oppleve at en advokat frivillig tar en slik telefon på en helligdag. Så det spørs om det ikke er en kompis som har trått til for den potensielle barnefaren. Og om så var tilfelle at dette var en advokat, hva skulle han kunne gjøre? Enten er ungen hans og han må stå for det, eller så er den en annens, og han "slipper unna". En advokat kan ikke "true" deg til å endre på barnets DNA. Så slapp av, len deg tilbake, gled deg over barnet, og vent på svaret.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 dere har nok rett. er nok bare for å skremme meg. hl
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Du trenger ikke i det hele tatt å bli skremt. Om det viser seg at han er faren....hva kan han gjøre med advokaten sin? Ingenting. Han må bare begynne å betale bidrag han. Du trenger ikke å være skremt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Om det viser seg at han er far så er det ikke bare bidrag. Barnet har også rett på samvær med sin far. Men til HI: Ikke vær redd. Noe som er merkverdig er at advokaten spør etter svaret på dna-testen. Svaret sendes jo til alle parter.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Er du sikker på at det var advokaten som ringte ?? Hvilken advokat ville ringt deg på en helligdag, hvilken advokat vil brukt tiden på jobb, istedenfor familiken sin. Han kan ha fått en kamerat til å ta telefon.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Anya kom 6.des. termin. 4.jan: det jeg er usikker på, om det bare var en kompis eller om det var en advokat.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Du kan være helt sikker på at det var en kamerat. Jeg ville ha anmeldt det, særlig om denne kameraten opga et navn og dermed drev personforfalskning. Ingen advokat ringer på en helligdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå