Prinsesse 22.07.07 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Var på ul i uke 16+3 18+5 og nå i uke 32+0- Har fått beskjed om at det er ei lita jente alle gangene så nå tør jeg å stole på det. Fosterlyden ligger på fra 140-149. Men tror ikke det har noe å si på kjønnet. Mitt forrige barn ble en gutt og da var fosterlyden på 144-156. Skal på en ul til før fødsel,vil nok se etter en gang til da,når jeg førstes er der ,bare for å bli 100% sikker..
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 nej man kan jo aldri være helt sikker..de tok feil på meg )
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 mamma 25: ønsket du deg veldig en jente forrige gang? syns du hver gang noen sier de har fått vite at de skal ha jente, kommer med eksempelet på at de tok feil på deg. virker nesten som du ikke vil at andre skal få jente, eller at de skal ha fått vite feil på UL.
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Sist så hadde jeg en veldig guttefølelse. Var sikker på at det var gutt. Så jeg ønsket meg veldig en gutt. Ble litt "skuffet" da UL viste jente. Det er et lite sjokk. Grunnen til at jeg skriver det hele tiden er at UL er ikke 100% sikre og vil gjøre folk observante. At jeg er skuffet over å ha fått en gutt er bare helt bak mål å si. Kunne gjerne fått en sønn til, spiller ingen rolle. Jeg vil ikke at andre skal få jente? Nå får du gi deg synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 nei, det ble kanskje litt teit. har bare en venninne som mener at alle andre kommer til å få gutt, fordi hun fikk det, men ønsket seg en jente. men beklager at det kom frem på den måten.
*RutIetutt* Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også vært på 3 ul`er og sett kjønnet. I uke 18 og to i uke 29. Jm/lege var ikke i tvil og babyen spredte bena godt, så vi så det selv også. Tør stole på det jeg, så jeg har gitt vekk alle gutteklærne etter Tobias og overtatt jenteklærne til en venninne av meg:o) Fosterlyden har lagt på 140-158, men Tobias lå på mye det samme, så det med at fosterlyden sier noe om kjønn tror jeg bare er en myte. )
Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Når du har fått vite jente 3 ganger, kan det ikke være feil... Hvor i all verden skulle den tissen ha gjemt seg 3 ganger,......?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå