Gå til innhold

Dere som kjenner liv, tidlig 2.tri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjenner dere at det rörer seg ? Er det nederst i magen ?

Jeg er 16+2, og kjenner ingen verdens ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 15+1 og kjenner det litt overalt i området like nedenfor navlen. Mest ut mot sidene, men også litt midt på. Som om noen dulter borti meg på innsiden. Vanskelig å forklare :-)

Skrevet

Jeg kjente ingenting før i uke 20-21....

Skrevet

jeg er i uke 21 å kjenner ingen verdens ting. .

Skrevet

litt boblende følelse kjente jeg det som først, noen beskriver det som en liten fiskehale som slår/spretter.. drikk noe brus og legg den ned på ryggen og kjen godt etter.. kanskje du er heldig og kjenner noe.. kanskje ikke.. ;)

Skrevet

Jeg kjente i uke 12 første gang og det var helt nederst i magen. (kan ha vært noe annet, men kjente det med jevne mellomrom akuratt det samme etter det, men ble sterkere og sterkere)

Jeg er 2.gangs gravid.. (første gang kjente jeg ikke noe får jeg var over 20 uker ihvertfall)

Skrevet

Jeg kjente liv første gang i uke 13-14 og det var helt nederst i magen ja. Like over trusekanten liksom :) Kjenner det som "krafsing", små "dult" (vet ikke hvordan jeg skal si det ;))

Babyen ligger veldig langt ned den første tiden.

Er ikke før nå fra uke 17-18 at jeg har kjent småspark nedenfor navlen. Men mest kjenner jeg det nederst i underlivet.

Hvis du har vært hos jordmor, så har du kanskje lagt merke til at hjertelyden blir målt i underlivet, det er der den ligger når den er så liten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...