Gå til innhold

Alba-Annapandas Skravlis-NY!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

Hun var helt i 100, synes det er helt supert med tømmerrenna, bob i det hele tatt alt med masse fart i er hun glad i.....hehe! Men det synes jo egentlig jeg å, og hadde så lyst til å være med, men men.....slapp det da......

Hun gleder seg nok til å bli storesøster, men tror det kommer til å bli tøft for henne også.....kommer nok til å være litt sjalu, men jeg husker selv hvordan det var å bli storesøster når jeg var 6, så vi takler det nok.....

Hun elsker å synge inn i mikrofonen(navlen) slik at babyen kan lære seg de samme sangene hun kan-super søtt!! Vi har tatt det opp på film og skal nok få visst henne det en gang i fremtida(ondskapsfulle foreldre) mohahaha........

Veldig godt med langhelger-se mannen mer-merker når han ikke er her hele tida....jeg sutrer....hehe! Skulle helst hatt han rundt meg hele tida....men men.....

Formen mn kunne nok vært mye bedre, har ødemer i kroppen, og det er vondt! Skulle nesten tro jeg hadde blåmerker på føttene....skikkelig ømt rett og slett! Men men, alle sier at det blir bedre når lillebaby kommer ut! Så jeg tror selv det ikke er lenge til da.....JM trodde også at den kanskje kommer før......litt småpanikk egentlig....vi hadde jo nesten ikkeno klart her....men nå har vi seng, vogn og bilsete....++++litt klær, så nå klarer vi oss tror jeg! Ihvertfall håper jeg det.....hehe!

Din form da? Stabil?

Klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare lime litt og sånn.....

Vi hører jo til her vi nå!!! Det er ihvertfall snodig! Jeg fant ut at det bare er 40 dager igjen til termin idag.......høygravid som de sier!! Hehe!!

Vi skal på Ullevål i morra, ny test av sv.forgiftninga! Synes det begynner å bli litt skummelt-men heldigvis har babyen det bra om den kommer nå!!

Vi snakkes!

Skrevet

Selvfølgelig måtte tråden vår være her nå :-D

Meget bra jobbet, Annapanda!!

Gratulerer så mye med ny tittel som høygravid!!!

Såå gøy ;o))

Ligger 19 dager etter deg, og gleder meg veldig til å få den tittelen jeg også.

Krysser fingrene for dere i morgen!

Betryggende å vite at hun er stor og vil klare seg fint hvis hun vil møte verden litt tidligere enn termin.

Hvordan føles formen din?

Kom selv nettopp fra legen.

Fin hjerterytme hos lillegutt :o)

Høyt bt hos meg, og 2 i ødem, men ingenting i urin.

Skal hvile mye og være oppmerksom på formen.

Ble sykmeldt frem til permisjon. rart å tenke på...

Torsdagsklem,

Skrevet

dytter

Spent på hvordan det går med deg...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...