Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 når jeg er trøtt. Det er helt forferdelig. Blir så redd av dette!
Dragemor Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Anbefaler deg å dra til legen din og ta det opp med han/henne. De har helt sikkert gode råd.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg får også det ofte, har hatt det før jeg ble gravid også. Veldig slitsomt, blir redd jeg også, men prøv å slappe av, ring noen eller vær sammen med noen når det skjer, da går det fortere over Lykke til!
Flying Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Dette hørtes ikke helt greit ut. Som nevnt over her, så får du ta det med legen din. Ikke godt å ha det slik. Lykke til.
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Hei hei:) Jeg har også vært plaget med det, og vil nok alltid være det, men det enn skal vite å huske er å lytte til kroppen, roe ned tempo når enn kjenner det, få søvn og prøve å kjenne igjen følelsen og fortelle til seg selv at dette går over og ingenting er galt.. Det er ikke alltid like lett, men det handler om å lære å leve me det, du bestemmer og ikke panikken eller angsten. Søvn og lære seg å sette egne grenser er viktig, så mye lettere å takle det da. Men angst er forskjellig, kommer mye an på hvordan det rammer deg.. Håper du har noen å snakke med, foreldre, venner men og en lege som lytter og forstår. Lykke til:)
LynxLynx Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Uff, angst er forferdlig. Det som hjalp for meg var å finne ut hva det var jeg egenltig var redd for. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå