Gå til innhold

Hva er "finest"?

vi har verdens fineste gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tale eller sang fra brud til brudgom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om du kan synge :0D

Var i et bryllup der bruden hadde tatt operasangtimer (husker ikke helt hva det egentlig heter), og spilt inn "I will always love you" på cd. Denne spilte hun så av under middagen. Slemt å si, men det var grusomt.

Jeg synger falskt som bare det, så jeg skal holde tale. Kom forøvrig på at bruden holdt en improvisert tale i tillegg til sangen. Hun gjentok flere ganger hvor sexy hun synes mannen var. He he, det er jo kjempebra. Hørtes bare ut som hun gikk litt tom for lovord om mannen, og noen av gjestene ble litt beklemte.

Konklusjon: gjør det du vet du kan, og still forberedt :0)

Skrevet

NEI NEI NEI.....ikke synge selv....eg du steingal??? hehehe....

Men lage sang og legge i heftet med sanger, meny osv...., slik at alle synger sammen:)

Skrevet

Åja :0D Hihi, da er jeg sannelig ikke sikker. Jeg er ikke så veldig pro-allsang, og synes det er hyggelig med (korte, velskrevede) taler. Skal selv holde tale. Men om gjestene deres liker å synge, så er det jo litt deilig å slippe å holde tale. Hm, da var du vel egentlig like langt kanskje? Uff, beklager at dette ikke var til noe hjelp :0)

Men masse lykke til med valget!

Skrevet

I og med at jeg ikke liker hjemmesnekrede sanger så må jeg nesten si tale:=)

Skrevet

Jeg synes det høret finest ut med tale fra brud til brudgom :o)

Skrevet

uten tvil tale=)

Skrevet

Hvis du ikke skal synge selv, så er tale finest!

Skrevet

ok:) takk for svar jenter:) Da blir det tale på meg. Var vel det som var planen i utgangspunktet:)

Gleder meg sannelig litt også jeg:)

*koko*

Skrevet

Eg har sagt til sambo at eg vil at vi skal holde tale ilag, bare improvisere...Vi e veldig flink til å få hverandre til å le, så vil lage en "tale" der vi koser oss, og ikkje gruer oss for å snakke.. Eg hater å snakke, så her blir det enten det, eller ingen tale... kanskje en sang i sangheftet viss han e snill ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...