Gå til innhold

Tips til gode sko.


LivetErEnLek

Anbefalte innlegg

Nå er vel snart på tide at disse julibabyene våre får seg sko og jeg har gjort meg noen erfaringer.

 

Det er ikke lett å få en liten babyfot ned i disse skoene som er beregnet som første sko. De krøller ofte tærne, og jeg har slitt med å få det til. Kjøpte et par ponnysko, men disse var ubruklige og står på hyllen til pynt. Så i går, var vi rundt og kikka og fant ett par geox sko som var perfekte! Det er en smal sak å få åpnet de såpass at foten går nedi, de er gode og former seg etter foten, de puster og de er lette. Det eneste som var litt dumt, er at de matcher lite av klærne hennes, da de eneste vi fant var blå og oransje. Men da får det heller bli sånn. gode var de i alle fall.

 

Noen andre som har noen erfaringer og tips å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hørtes søte ut! Er de joggeskoaktige? Vi er ikke i gå-modus enda her. Datteren vår hadde elefantensko som sine første, de var kjempefine! God gåing i nye sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er joggeskoaktige. Jeg hadde også elefanten til min første, knall bra sko, men de finnes desverre ikke lenger :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns ikke Elefanten sko lenger? Nå ble jeg nesten trist, ikke ofte jeg blir trist over ting som klær eller sko og merker. Begge mine fra før har hatt Elefanten som sine første sko. Så rart at de ikke fins, alle likte jo de skoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...