Mulatica Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Er det noen som vet om et lukket forum tilsvarende dette, eller som kan tenke seg å opprette et? Jeg begynner å bli litt lei av innleggene av typen "det er ingen damer som er gift med utlendinger som holder ut i lengden" og "hvorfor blir man oppgitt over UDI".
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har lett etter et sånt forum selv, men ikke funnet det enda. Kunne vært en god idé. Vet ikke helt hvordan man starter et sånt forum... Det burde i så fall være et forum som er for alle som lever i et parforhold der man har forskjellig kulturell bakgrunn (både par med og uten barn), og alle som har barn med en person som tilhører en annen kultur. Kunne kanskje vært noe for personer som kommer fra samme kultur, men lever i en annen kultur enn den de opprinnelig hører til? f.eks. et indisk par bosatt i Norge? Kunne være interessant å høre hva andre her inne mener.
*gurimallaika* Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Det finnes andre forumer som vi kan gå over til hvor vi sikkert kan få et underforum hos og ett lukket forum. Jeg har til tider vært aktiv inne på BabyPorten.Com. Og der har min gruppe (Sept. 04) både et åpent forum og et lukket. Så lenge de har det burde det gå ann på andre nettforumer også.
ChaChi Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 det er jo noe som heter freeforum101.com der kan man opprette eget forum om man ønsker, og velge om det skal være et åpent eller stengt forum.. ganske greit egentlig, er medlem av et slikt forum nå, og det er kjempekoselig der inne. det er lukket, ingen anonymknapp (også valgfritt), en kan legge ut bilder og masse morro men tror ikke jeg har tid til å være admin på et slikt forum.. har nok med å være moderator på det jeg allerede er med på i dag. men jeg er gjerne medlem altså
alcaa Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Det GÅR faktisk an å be dem om å fjerne anonymknappen her på dette forumet (det har blitt gjort på et par andre forumområder her inne). Da burde vel de fleste av "idiotene" forsvinne av seg selv...
kajak&Daniel Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Jeg kan opprette et jeg.. Men vil nok bruke litt tid da, siden jeg aldri har opprettet noe forum før...:-)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Kjempe fin ide Multanica. Jeg lurer på om FACEBOOK kan være noe? Man har mulighet til å treffe mange andre blandingspar der. Bare et forslag:)
Mulatica Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2007 Kajakn, det hadde jo vært supert! Jeg er ikke registrert på Facebook, og er litt paranoid siden man ikke kan slette seg derfra. Jeg kan ikke ta på meg noe hovedansvar for noe forum, men hvis man kan hjelpe til med noe så melder jeg meg gjerne! Jeg syns det er positivt at man kan skrive som anonym her, er jo ikke sikker feks "utro mann" og sånne tråder hadde blitt lagt ut hvis det ikke var mulig.
Mulatica Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 En ting til: et eget forum for oss hadde vært fint for å bli kjent og snakke om andre ting også. Riktignok er jeg sammen med en utlending, men livet mitt dreier seg om andre ting også!
kajak&Daniel Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Jepp, jeg skal prøve! Lurer litt på hva jeg har begitt meg ut på nå.. Men har iallfall begynt.... Så dere kan jo alltids bare komme inn dit, og event. komme med forslag til hva jeg skal gjøre....... :-) http://www.freeforum101.com/kulturkollisjon/
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Kanskje kulturkollisjon er litt dårlig navn? Jeg har ikke opplevd noen kollisjon... Og, kan det forumet ha en gruppe for oss som "bare" er sammen med en fra en annen kultur, men ikke venter barn sammen (enda)? Jeg signerer ofte med anonym her inne, fordi jeg føler meg utenfor siden jeg ikke er gravid enda men har lyst til å følge med på hva som skjer....
kajak&Daniel Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har forandret navnet inne på selve siden til kulturmøte nå.. Vet ikke om det går an å forandre på url... Men er som sagt annet navn inne på sida nå...:-) Kan helt sikkert lage en gruppe for dere uten barn også! Jeg har hittil opprettet alle de gruppene som folk har etterspurt...:-)
cynthia Skrevet 15. september 2007 #13 Skrevet 15. september 2007 hei! prøver å finne dette nyopprettede forumet, men finner det ikke...kunne du gitt meg adr?
kajak&Daniel Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 adressen er: www.freeforum101.com/kulturkollisjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå