♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 ...er det vanlig å ikke ha noen blødning når man går på den...? Hvis ikke er jeg redd jeg er gravid, og det er i så fall IKKE planlagt!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har brukt C siden juli i fjor. Hadde blødninger i ca tre uker og ingenting siden! Den er like sikker som vanlige p-piller når du bruker den som du skal.
hvemerjeg? Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har ikke hatt noen blødninger i det hele tatt med Cerazette. Etter første graviditet brukte jeg den i 6 mnd., før jeg gikk over til Trionetta igjen. Fikk mensen etter ca 8 mnd. Denne gangen går jeg igjen på Cerazette, fortsatt ingen blødninger. 4 mnd. siden fødsel.
ina:) Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Begynte med C 6 uker etter fødsel( fikk ei datter 5 januar -07) og har ikke blødd en eneste dag etter at jeg begynte med dem=)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 PUUUHHHH!!! Det var godt å høre.... Legen min sa nemlig at man kunne få endel mellomblødninger med den, men ingenting om at man kunne "slippe" blødninger... Men det er jo innmari deilig da, å slippe det hver måned!!! TUUSEN TAKK for svar!
linord mamma til 2 jenter Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 De fleste mister faktisk blødningen sine bruk av Cerazette. Som regel har man en innkjøringsperiode på 6-12mnd der man har noe småblødninger, men ikke alle har dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå