Gå til innhold

Slimpropp??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett at slimproppen har gått, men hver gang jeg har vært på do den siste uka så har det vært mye slim der nede når jeg tørker meg. Er det andre som har opplevd dette. Skjønner ikke helt hva det kommer av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min slimpropp gikk for 2 uker siden, og etter det har det kommet slim hver dag... Så det er nok helt normalt. Det kan jo hende du driver å "mister" slimproppen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JM sa at slimproppen kunne gå gradvis, da kjente man det kanskje ved at det var "slimete" når en tørket seg.. Og den kunne gå som en hel propp..

Så kan nok godt være at det er slimproppen din som går ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jm min sa at det var ikke alle som så den,så en skulle ikke tenke på den:) Den hadde ikke noe å si om fødsel var igang ell ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmf.. jeg går bare å venter på at slimproppen skal løsne.. Jm sier at det ikke kommer til å skje noe før den er borte. Men det er jo ikke sikkert at man merker noe da.

11 dager igjen til termin.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min jordmor sa at det er helt normalt at man produserer mer slim/sekret den siste tiden før fødselen. Det trenger ikke ha noe med slimproppen å gjøre, det er bare kroppen som lager en litt mer behagelig rutsjebane som babyen kan skli på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har slimproppen min HELT klart gått. Masse mye slim.. (ikke sånn overdrevent mye) men det er bombesikkert på at det ikke bare var slim/ sekret.. men det var selve slimproppen.

I tillegg har jeg fått kraftige kynnere om natta.. så nå MÅ det jo skje noe hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det bare vært et sikkert tegn på at noe snart skjer så..sukk..min gikk får ca 2 uker siden.men jeg er 6,snart 7 dager på OVERTID.Eller over termindatoen i allefall.slimpropp er noe lureri!!tihi..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. ikke si sånn da ;-)

Har gått å venta på at den dumme slimproppen skulle gå lenge nå, håper den ikke lurer meg hvertfall. :-)

Får gå å legge meg ... en ny natt med kynnere. Det er vondt altså. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om min har gått enda. Men en ukestid nå hver gang jeg har vært på do så er det veldig slimete der og trusa mi er helt våt. Idag da jeg tørket meg, tørket jeg slim vekk.

I tillegg har jeg masse kynnere om dagen som natta.

Kan dette være et tegn på at noe skjer snart? Jeg har enda 10 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være det. Jeg var sånn igår+det var og litt blod.

Vannet gikk idag,så var nok en forvarsel på det. Men jeg er 14 dager over tida da:(

Sitter bare å venter på vonde rier nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk i to omganger med to dagers mellomrom.

Og det var ikke tvil... Litt sånn hard klump med slim..

 

Ved de to første fødslene merket jeg absolutt ingenting til den slimproppen alle snakket om... så det er håp for alle :0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...