Gå til innhold

Hur ofta ammar ni om natten?


Orris & Lille Sebastian

Anbefalte innlegg

Efter att vi lagt oss så kan det gå 3-4 timmar innan första amning. Men sen är det varannan timme till kl 7-8 på morgonen så han sover ganska länge igen.

 

Hur ofta ammar ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer en til to ganger om natten, men da er siste amming for kvelden gjerne rundt 23.00-24.00. For å være ærlig, så er det ikke bestandig jeg husker når jeg ammer, da jeg gjerne sovner selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsamming ved 23/24 tiden og så en gang ved 03/04tiden + morgenamming mellom 06-07 tiden... :)

Og lange rape/prompe tokter etterpå... phu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har blitt velsignet med ei veldig snill jente som sover mye, men på kvelden er det endel olstring og litt fram og tilbake med amming.Kan være våken fra 22 og til hun sovner en gang mellom halv ett og halv to og da sover hun til halv sju sju. Ammer henne igjen og da sovner hun kjempefort, ofte etter en halv time og sover gjerne 3 timer til. Er lett å få henne til å sovne på dagen og morgenen men tar litt mer tid på kvelden.

 

Ozgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det pleier å gå 3 timer mellom puppetiden men natt til i dag var han jo en drømme gutt. fikk siste pupp kl 23:00 og så ville han ikke ha noe før kl 05:00 tenk hele 6 timer med søvn i strekk. det var deiligt det. og så ville han ikke ha pupp før halv 9 i gjenn.. og då stod vi opp i dag. Jeg håper at han fortsetter med dette.

 

min gutt er snill på dagen og natten med 3 timer og kansje 4 timers mellomromm, men kvelden då vil han ha oftere.. då kan det gå bare 2 timer mellom puppingen... prøver å dra det ut slik at det går 3 timer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ammer foer jeg legger meg...i 11-12 tide, saa pleier jeg aa voktne i 3-4 tida av at han grynter etter mat og puppene lekker noe voldsomt. han pleier aa legge seg rett ned aa sove igjen etter matgildet og da sover han stort sett til i 7-8 tida... saa pleier vi aa mate og sove litt til :) han er saa snill atte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...