Gå til innhold

Gravid- skjørt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i noe fint nå som sommeren har slått inn her i nord...?? (Bodø)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor jo på østlandet jeg, men h&m her har ihvertfall en del forskjellige skjørt. var å prøvde litt klær i forrige uke :))

Skrevet

h&m, Lindex, vero moda

Skrevet

Prøv på nettet, mammashop.net, mammahuset.no eller noen av de andre nettbutikkene det reklameres for her på bim. Synes de hadde noen stilige skjørt på mammashop. Lykke til.

Skrevet

kan man kjøpe alt de mammashop.net viser på sidene sine, via nett?

Jeg synes de hadde et kult jeanseskjørt.

Skrevet

Ja, man kan kjøpe alt, og mer til, men da må du ta kontakt via e-post eller ringe. F.eks hvis du ønsker noen mamaliciousklær. Jeg likte det skjørtet med glidelåser, jeg. Også har jeg forferdelig lyst på den jeanskjolen........ Men har snart bursdag og får se hva jeg får da. Ellers kjøpte jeg et kort, trangt jeansskjørt på hm her for en uke siden. Det så lite pent ut der det hang, men satt som støpt da jeg fikk det på. Har bodd i det skjørtet den siste uka, jeg:) Det kommer vel litt an på hvor lang du er, men på meg som er snaue 160 havnet det litt over knærne på. Jeg har lyst på en lett sommerkjole eller to, men det synes jeg er vanskelig, finner ingen jeg liker. Har sett et par på mammashop som kunne være aktuelle. Men har liksom litt lyst til å prøve før jeg kjøper.....

Skrevet

Er det ikke en butikk på sandvika storsenter som selger forholdsvis rimelige gravid klær..? Husker ikke hva den heter, noen som gjør det ?

Skrevet

Hmm, den linken ble visst litt feil, men det er hvertfall det første skjørtet til 98,-

Skrevet

Butikken med gravideklær på Sandvika Storsenter heter 9måner. Synes ikke det var sånn kjempebillig der, men alt er vel relativt.

Skrevet

Har du vært på exit på city nord? Der har de endel fine gravid-klær...

Ellers så har æ vært på h&m å kjøpt et vanlig skjørt med stor (brei) strikk i livet...

Skrevet

H&M i Tønsberg har sluttet med mammaklær det er jo helt krise. Jeg har kun Lindex og Polarn og Pyret som selger mammaklær her..

Skrevet

Har du prøvd Sandefjord, Celene? Lenge siden jeg var der, men de hadde mammaklær på hm på Hvaltorvet sist. Ellers var jeg i Horten, men der begynner det å bli ganske utplukket for sommertøy.

Skrevet

Har de det på exit???! Æ ska fer å se!

Skrevet

Fant førrestn ett kjempefint dongeriskjørt som ser ordenlig ut på H&M citynord... =0)

Skrevet

Der må jeg dra å se....bodøværing her også :)

Skrevet

Var på hm i dag å der hadde de to kjempefine olaskjørt for gravide! det ene var til kneet og det andre var sånn kort opp på låret! De var veldig fine begge to! De andre gravidskjørtene jeg har sett er så vide, men disse så ut som helt vanlige skjørt. Kjøpte å to skjørt til på hm men som ikke var på mammaavd. Tror det var de som det var link til lengre oppe her. De hadde bare grå og rosa, men det er jo greie sommerfarger det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...