Fia tobarnsmor Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Var hos legen i dag, og urinen gav litt utslag. 1+ på protein og 3+ på leukocytter. Så ikke dette før jeg kom hjem, kontordama sa bare at den gav litt utslag så de skulle sette den til dyrkning. Men hva er det som gjør at man får utslag på leukocytter? Noen som vet?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 De setter den vel til dyrkning for å se om du har UVI, så får du sikkert opprigning hvis du må begynne med behandling.. Trenger ikke å være UVI da, kan lett komme bakterier i urinen når man er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå