Gå til innhold

3+ på leukocytter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag, og urinen gav litt utslag. 1+ på protein og 3+ på leukocytter. Så ikke dette før jeg kom hjem, kontordama sa bare at den gav litt utslag så de skulle sette den til dyrkning. Men hva er det som gjør at man får utslag på leukocytter? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De setter den vel til dyrkning for å se om du har UVI, så får du sikkert opprigning hvis du må begynne med behandling.. ;) Trenger ikke å være UVI da, kan lett komme bakterier i urinen når man er gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...