Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har et litt merkelig spørsmål, men her er det: jeg har et lite håp om å begynne pottetrening på gutten min i løpet av sommeren. Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det. Saken er den, at mannen min sitter og tisser, fordi han er ganske høy, og ellers kan det være litt vanskelig å "treffe". Men jeg har jo tenkt å lære lillegutt å stå og tisse, mannen min gjør jo også det ute i skogen og sånn, eh.. hvordan angriper jeg saken? Lillegutt begynner å bli ganske opptatt av tissing, ha, ha, han kommentere f.eks. når hundene våre setter seg for å tisse. Hvordan gjør mødre som har aleneomsorg for gutter det? De kan jo ikke akkurat vise hvordan man står og tisser? Kanskje et teit spørsmål, men jeg er jo litt grønn her....
moo Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Min erfaring (egen og venninners som er guttemammaer) er at de fleste små gutter begynner med å sitte for å tisse. Og det er gjerne like greit - mindre søl, og da tømmer de også blæren mer effektivt. Det sies at også voksne menn med fordel kunne sitte for å tisse. Og etter hvert da gutten blir litt større, merker han at andre større gutter som regel står for å tisse, så tar han etter dem. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Lurte på det samme for en stund siden og fik mange svar på at det går fint an å lære guttene å sitte i begynnelsen. Og så når de er blitt så store at de kan stå foran doen og være høye nok så kan de lære å stå og tisse.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har da tenkt å lære min gutt å sitte å tisse. Ellers blir det helt sikkert mye søl! Er vi ute på tur og han må tisse i en grøft el noe, lærer han jo å stå å tisse der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå