nybakt_mamma Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 hvor i magen får man vondt?? nede ? oppe? hele ?
stabilo Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hvor riene gjør vondt varierer fra person til person. Noen har bare i magen, noen i ryggen osv... Men det gjør vondt:)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Som hun andre sier, det er ulikt fra person til person! Umulig å si hvor de kommer på akkurat deg. Noen (de fleste?) får mest smerter i ryggen, selv har mine rier sittet i midten av/ned i magen og kun der. Uansett så er det vondt, så vondt at du til slutt ikke er i tvil om hva det er du har ;-)
Raych Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeg fikk de i ryggen, men de var ikke vonde. Hadde effektive rier med 3-4 min mellomrom uten at jeg var klar over det. Da ble JM litt skeptisk siden det tar minst 2 timer å komme til sykehuset:) De på sykehuset ristet bare på hodet over at jeg ikke kjente dem da jeg lå på registreringen. Så rier oppleves nok utrolig forskjellig fra person til person. Mine rier stopper etter noen timer og vi ble sendt hjem igjen etter 2 døgn. (Likså greit ettersom vi skulle ha planlagt KS 2 uker senere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå