Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Er trøtt hele dagen egentlig, holder på å sovne på ettermiddagen og kvelden og jeg ikke tvinger meg til å være våken og sover i grunnen ekstremt godt om natten tatt i betraktning smerter. Som i natt. Sovnet vel i halv elleve-elleve tiden i går kveld og sov helt til klokken 9 i dag uten å stå opp en eneste gang, bare småvåknet når jeg måtte snu meg eller fordi jeg verket sånn i ene hånden (pga vann i kroppen), og så vidt av lydene når min mann og ungeen stod opp, men slumret inn igjen nesten med en gang, klarte liksom ikke helt å våkne ordentlig. Er bare trøtt, trøtt, trøtt... 10 dager igjen til termin og nå er det sånn at jeg håper fødselen starter hele dagen, men utover kvelden så håper jeg den IKKE starter for da vil jeg bare sove, hehe... Flere som har det slik?
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 :-) Jepp :-) Kjenner igjen dette ja. Som jeg skulle sagt det selv. Selv sover jeg er dupp på dagen på ca 1 time om jeg har mulighet. Når datteren er i seng ved sjutiden kryper jeg opp i sofakroken før jeg sleper meg i seng ni halvti tiden.. og da ber jeg om at det ikke må skje noe. Klarer tom å ignorere at jeg må tisse, he he..
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ja samme her, hehe... Kjenner jeg virkelig må tisse når jeg småvåkner om natten, men orker som oftest bare ikke å stå opp så jeg ignorerer det og sovner faktisk igjen, må opp enkelte netter da, men sjeldent egentlig. Har egentlig veldig lyst til å sove litt på dagtid og det har hendt jeg bare har sovnet sittende i sofaen, men unngår det helst, sover dårligere om natten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå