Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jumanji - du sniker i køen! Jeg leste akkurat innleggene dine og ser at du er på vei til føden nå. Jeg ringte akkurat føden selv (vi skal jo på Fredrikstad begge to), har mensmurringer og litt blod i urina, men ikke spesielt vondt, så det er vel bare å vente... Kanskje vi sees? Jeg satser sterkt på at noe mer "spennende" enn mensmurringer skjer idag, ellers blir jeg rastløs!!!!!!!!!!!!! Veldig rastløs! ja, ja. får be mannen ta vogna ned fra loftet, så har jeg iallefall noe fornuftig å drive med idag, kanskje vaske trekket på bilstolen også, og vaske babyleker. Kanskje gå endel i trapper. Ja, ja, alltids litt å drive med. Igår rydda jeg i klesskapet mitt, og det ble en hel søppelsekk md klær jeg kan gi bort - utrolig hvilke klær jeg brukte før jeg ble gravid, tenkte jeg igår. Men kanskje best å ikke gi de bort helt enda, i tilfelle smaken min er anderledes igjen om litt. En hel søppelsekk med klær er jo mye klær da. Ja, ja, hva driver dere med da for å få tiden til å gå?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Flere som skal føde på Fredrikstad her ja.. Hadde håpet jeg fikk snike først jeg.. Hehe.. Har endel murringer og slikt i dag, spesielt i ryggen, så får krysse fingrene for at det tar seg opp utover dagen.. Lykke til for deg også da, kanskje vi møtes? Jeg skal føde på B3 da..
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ja, kanskje vi sees, men skal antageligvis på B7 jeg. Håper det skjer noe ikveld. Skal til jordmor halv to. har skikkelige mensmurringer, men ikke noe mere blod siden idag morges. Ja, ja. det er vel bare å vente. Lykke til for deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå