Gå til innhold

Weee :-D Hun spiste selv i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært litt treg med å ville spise brødskive selv. Har bare blitt klin, kasting på gulvet ol. Men i dag spiste hun helt selv - og det gikk på null komma niks! Vanligvis spiser hun bare ei skive, men nå gikk det sånn unna at hun måtte få en til :-) Flinke jenta mi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er : )

Det er gøy når de lærer å spise selv.

Gutten min nekter at jeg mater han, så her spiser han selv.

 

Moro under middagen når han får en gaffel og en skje, slik at han kan spise selv. Han styrer og ordner noe alvorlig med å få noe på skjea og for å stikke gaffelen i noe. Ender med at han har en skje i ene hånda og tar opp poteter, kjøtt, saus med bare hånda. Hurra for regnefrakk : )

Skrevet

Hehe- ja- hurra for regnfrakk, sier jeg også :-)

Skje eller gaffel har hun ikke helt dreisen på ennå,men det kommer! Mye de skal lære!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...