Gå til innhold

Tette melkeganger...... au au!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter snart 5.mnd med fullamming som nesten har gått smertefritt (fouten noen startproblemer) klarte jeg å få tette melkegangeri den ene puppen:/ Det murret i puppen hele tirsdagen, og i går var den vond og det var kjempevondt når Sebastian skulle die. Etter en mail til ammehjelpen og en tråd på ammedebatten, som begge mente at dette kunne være tette melkeganger, så ble det en lang og varm dusj, lang massasje av puppen og regelsmessig pumping. Mannen min har jobbet på gård og massert jur før, så han hjalp meg med å massere:) Kjente det ble bedre allerede før jeg gikk og la meg i går og når Sebastian fikk mat i dag morges så var puppen nesten god som ny:)

Jeg er så glad for at jeg fikk løst opp knutene før det utviklet seg til noe mer. Utrolig hvor avhengig mann er av disse puppene og hvor sårbar mann blir bare ved den minste krøll. Jeg kan bare begynne å ane hvor vondt det er å ha brystbetennelse:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres jo bare helt forferdelig ut! Ja, det er mye rart man skal plages med. Jeg trodde liksom at ammingen skulle gå fint og helt av seg selv etter at vi kom ordentlig i gang. Men den gang ei! Nå har vi slitt med økedager snart en uke. Utrolig slitsomt! Henger i puppen hele dagen, så surkete og sur, lite søvn på mor osv osv.. Håper imidlertid det roer seg nå. Skal ta en tur på helsestasjonen i dag. Synes en uke med økedager er egentlig i meste laget. (Bekymrer seg jo for alt også da....)

Skrevet

Uff det hørtes ikke godt ut nei. Kjempebra at mannen din har erfaring i massering av jur slik at dere fikk løst dette opp hehe

Håper dere finner litt ut av ting på helsestasjonen i dag Tussi, høres forferdelig slitsomt ut med økedøgn i en hel uke! Det er jo dårlig med søvn fra før av.

Du får holde oss oppdaterte :-) Lykke til

Skrevet

Au da, det kan ikke være noe særlig. Jammen meg bra det ikke utviklet seg til noe verre og ikke minst at mannen din er "jurvant" ;-)Håper det er bedre i dag!

Skrevet

Åh, du må være forsiktig! Det er sånn det hele starter.. Jammen godt at mannen din kan melke deg han også! Så du blir kvitt melken du må bli kvitt!

Unner ingen en brystebetennelse av mild eller ond art!!!

Skrevet

Au! Det hørtes vondt ut! Enn skulle jo tru at det ikke var så stor risiko for slikt lenger. Godt du har en mann som er vant til å melke! Tror jeg må begynne å passe bedre på puppene mine, jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...