Adriansmor med tulla Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Imorra drar jeg og samboer til Bulgaria=D vi skal feriere der i 14 dager det skal bli deilig... bare bading og avslapping JIPPIIIIii jeg gleder meg=))
Belle&Mini Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Så deilig med sol å varme! Hvor langt er du på vei? Jeg har tenkt meg en tur når jeg er i uke 22-23,meeen er litt usikker. Litt redd det skal skje noe med den lille. I hvertfeall etter vi så henne på UL i går God tur!
Adriansmor med tulla Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 takk=) er 12+3 snakket med jm og hun sa at ferie og sol hadde man bare godt av=) ikke farlig i det hele tatt... heldi du som vet at det er en jente er så spent på hva som er i min mage=) Gratulerer med jenten
Belle&Mini Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 takk ble glad for en liten jente. Blir nok tur på oss og. Man kan jo ikke bli helt hysterisk
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Har akkurat kommet hjem fra en uke i solen på Palma - tror det bare er bra man stresser ned og koser seg litt i denne perioden jeg. Er 19 uker selv og har i perioden jeg har vært gravid vært på tur til barcelona, manchester og palma. Er bare litt ekstra ups på maten jeg skal spise og drikker kjøpevann. Er ikke bra å sitte hjemme og være hysterisk heller tror jeg. C
Adriansmor med tulla Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 Nei viktig å ta seg tid til en ferie nå og tilbringe tid med samboer... blir veldig travelt når babyen kommer ja=))
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 ååå herlig ;) *misunner* =D=D Dere må ha en kjempe fin tur, og nyyyyyte livet!!! GOD TUR =)
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er 21+2 og reiser en uke til Madeira om halvannen uke...gleder meg til sol og bading!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå