Gå til innhold

Hærlig=))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorra drar jeg og samboer til Bulgaria=D vi skal feriere der i 14 dager det skal bli deilig... bare bading og avslapping JIPPIIIIii jeg gleder meg=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med sol å varme! Hvor langt er du på vei? Jeg har tenkt meg en tur når jeg er i uke 22-23,meeen er litt usikker. Litt redd det skal skje noe med den lille. I hvertfeall etter vi så henne på UL i går :) God tur!

Skrevet

takk=) er 12+3 snakket med jm og hun sa at ferie og sol hadde man bare godt av=) ikke farlig i det hele tatt... heldi du som vet at det er en jente er så spent på hva som er i min mage=) Gratulerer med jenten

Skrevet

takk :) ble glad for en liten jente. Blir nok tur på oss og. Man kan jo ikke bli helt hysterisk :)

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra en uke i solen på Palma - tror det bare er bra man stresser ned og koser seg litt i denne perioden jeg.

Er 19 uker selv og har i perioden jeg har vært gravid vært på tur til barcelona, manchester og palma. Er bare litt ekstra ups på maten jeg skal spise og drikker kjøpevann. Er ikke bra å sitte hjemme og være hysterisk heller tror jeg.

C

Skrevet

Nei viktig å ta seg tid til en ferie nå og tilbringe tid med samboer... blir veldig travelt når babyen kommer ja=))

Skrevet

ååå herlig ;);) *misunner* =D=D

Dere må ha en kjempe fin tur, og nyyyyyte livet!!!

GOD TUR =)

Skrevet

Jeg er 21+2 og reiser en uke til Madeira om halvannen uke...gleder meg til sol og bading!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...