Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Har en gutt på 15 mnd. Synes det kan være litt "vanskelig" å vite hva jeg kan gi han av mat. Føler andre med barn på samme alder putter i barna hva som helst. Er det greit å gi steikt kjøttdeig feks? Og steikt fisk? Man skal vel være forsiktig med steik mat så....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Nå når han har blitt over året så kan han spise det dere spiser,det eneste du skal passe litt på et salt innholdet.....trenger ikke å salte kjøttdeigen ekstra osv,det kan dere gjøre da maten er ferdig:))) Jeg putter ikke alt i Lukas,sånn som fast food osv styrer jeg unna,men stekt fisk,kjøttkaker og andre ting som er stekt spiser Luke nå.Han er 19 mnd da,men han har jo spist dette siden han var litt over året.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ok. Takk for svar! Får vel innse at babyen min ikke er baby lenger, hehe!
MintCondition Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jenta mi har spist alt vi spiser fra hun var ca 10 mnd, har bare begrenset saltingen på hennes mat. Nå spiser ikke vi stekt mat i særlig grad, så det har aldri vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå