Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 hver gang jeg legger meg kommer halsbrannen snikende, urgh kjempe ekkelt. men hos meg hjelper det å ta en sånn curamed, med råmelk. å den er uten sukker også. det er jo egentlig hoste greie men fungerer hos meg iaf. billig og uten resept er den å :-)
mari~m/ lillebror. Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 tusen takk for gode råd, her blir det å kjøre rett på butikken og kjøpe. Er så desperat nå at jeg kunne prøvd det meste, bare for en god natts søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå