Gå til innhold

Å nei! Brun utflod...


Sunniva78 har to små

Anbefalte innlegg

Skriver her også jeg, vet det er mange her med masse kunnskaper...

(samme som på grav. slitere)

 

Sitter her med klump i magen, i går kveld kom det jeg absolutt ikke ville se i trusa. Ganske mye vil jeg si, og enda er det littegranne når jeg er på do.

Har kun murringer, som jeg har hatt siden test, ikke smerter.

Åååå, hvorfor kan ikke noenting gå problemfritt??

 

Tenkte å ta blodprøve hos legen i dag, men tingen er jo at jeg må gå en hel helg uten svar.

 

Er det noen som vet om det kan være det ene egget som slipper?

Er 5+0 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sunniva.

 

Brun utflod trenger heldigvis ikke å bety at noe er galt,men jeg skjønner godt bekymringen din.Jeg er nok en av mange som ønsker at dette skal gå din vei,og det helt problemfritt !Etter som jeg har lest på forskjellige forum(kan jo ikke lyge på meg egen erfaring...),er det meget vanlig med små blødninger i begynnelsen av et svangerskap.Nå blør jo heldigvis ikke du ferskt blod heller...

Hvis jeg var deg ,tror jeg at jeg ville dratt til legen og tatt blodprøve.Inbiller meg at om du får tatt den i fra morgenen av,får du vite resultatet på ettermiddagen.Jeg ville trolig også fått tatt en ny prøve over helgen.Om ikke for annet enn å berolige meg selv med at der ble konstantert hcg stigning.

 

Mine beste ønsker for deg Sunniva.

Husk-dette skal gå godt !

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Jeg er enig i at du bør teste fra morgenen, for mange steder får du resultatet på ettermiddagen. På Riksen er fristen kl.09.30 for å få svaret samme dag.

 

Har tro på at det fortsatt kan gå din vei, siden du har brun utflod. Det hadde vært mer kritisk dersom det hadde vært rent blod som kom.

 

Tenk positivt :o)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to!!!

 

Er på vei til legen for å ta prøve nå, håper jeg får raskt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunniva!

 

Da jeg ble gravid på ett av mine forsøk, blødde jeg en hel kraftig mens rett etter IKM. Var sikker på at løpet var kjørt, det kom klumper, brun utflod og jeg blødde som en gris i 5 dager.

(Sorry detaljer, men jeg vil bare illustrere hvor jævlig det var, slik at du kanskje blir litt beroliga)

Vel, som sagt, jeg ventet et par uker, å dro på UL. Der inne var det en baby, med hjerteslag å det hele, akkurat så stor som den skulle være:-)

 

Desverre mistet jeg i MA rett før jeg skulle være 11 uker på vei, men det hadde ingenting med blødningen tidligere å gjøre.

Det er veldig vanlig med brunlig utfkod etter IVF, så jeg synes du skal prøve å ta det litt med ro, og ikke uroe deg for mye.

Jeg vet det er vanskelig, men jeg tror dette er bare uskyldig!:-)

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun utflod pleier som regelt ikke bety noe Sunniva,men det er alltid greit å få sjekket det ut. Går du på crinone så er det vanlig at det kommer ut rester av den. Jeg selv har jo også opplevd å være gravid med blødninger og det er det også mange andre som har gjort.

Du får prøve å slappe av så godt det går Sunniva og vente på svar på blodprøven. Jeg tror dette går helt fint Sunniva:-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei....

 

Det du er redd for får bare ikke lov til å skje!!!!

 

Sender deg en go`klem og håper dette ikke betyr noe i det hele tatt.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde oxo brun utflod, det er noe som heter festeblødninger da!!

skal krydde fingere og tær..

ble forresten gravid med tvillinger, 18 uker på vei nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. krysser fingrene for deg. Selv opplevde jeg det samme, og aborterte i uke 5+6

Festeblødning har man rundt dag 6-9 - når egget fester seg, så det er du over for lenge siden..

 

Lykke til !! :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et opplftende innlegg, UngVoksen!

 

Sunniva, det er ingenting som tilsier ern truende abort selv om du har litt brunlig utflod. Det er helt vanlig!:-)

 

Men klart man blir bekymret, i denne prosessen her ønsker vi jo ikke å se slikt! Men jeg er sikker på at dette går bra.

Og at det er festeblødning, er det mye som tyder på! Det har jo blitt brunt!:-) Dermed er det gammelt:-)

 

Klem til deg fra meg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare snike meg inn her mellom "festeblødning" innleggene....

 

Jeg har selv hatt festeblødning, og den kommer som regel, som Ung Voksen sier, mellom eggløsning/ innsetting og IKM. Festeblødningen kommer når egget graver seg ned, og siden Sunniva allerede har testet positivt, er hennes egg (forhåpentlig begge to ;)) festet og kroppen produserer hcg. Man tester ikke positivt f ø r egget er festet :)

 

Min festeblødning var heller ikke brun, men lyserosa.

Så det er greit å presisere at ikke alle tilfeller er like.

 

Jeg håper inderlig at det går bra Sunniva - skjønner godt at du er redd. men jeg krysser fingrene for deg, og drysser et ekstra lass babystøv over deg :)

 

**********************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En venninne av meg hadde også brun utflod, hun fikk beskjed om at det var helt vanlig. Alt har gått fint med henne :)

Skjønner at du er urolig, men det går helt sikkert fint!!

Lykke til, håper alt går bra, det fortjener du virkelig etter alle forsøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg kan godt tenke meg at du friket litt ut når du opptaget at det kom brunt utflod, men jeg ville ikke vært bekymret.

Jeg leste igjennom alle svar du har fått og følte det nesten unormalt at jeg selv ikke har hatt festeblødning. Blir for mye tenking i disse tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører igrunn ikke til her inne, men kan nå svare deg alikevel!

 

Jeg har hatt slike blødninger i begge mine svangerskap, og har alikevel satt 2 friske barn til verden!

Som en sa over, det er jo gammelt blod!

Det går nok så bra atte =)

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Hei jeg har brunlig utflod .. minner om mens begynte i gør kveld er fremdeles der ... er blitt brunligere fra lyserosa.. det var ruge dag 5 jeg fikk det som da var i går .. er super nervøs

Anonymkode: 1c27d...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...