Gå til innhold

Dere med gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den kjekkeste leken gutten deres har?

Jakter på bursdagsgavetips til poden her :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå er det Brio-tog,det legges mye tog-baner om dagen! ;-)

Ellers er han veldig glad i små lekebiler og store utebiler.

Trehjulssykkel,eller liten sykkel med støttehjul...

Skrevet

Tobias er snart 2,5 år og en absolutt favoritt for tiden er en Postman Pat bil med Postman Pat og pus-figurer. Den har han med seg overalt....til og med i sengen;o)

Ellers er han veldig glad i i alt som har med Kaptein Sabeltann å gjøre, men har foreløpig ingen Sabeltann-leker. Har lite lyst at han skal gå rundt med lekesverd eller lekerpistol....og ellers er det veldig små deler på de figurene - men han har to filmer og en cd - og de elsker han:o)

Skrevet

Brio-tog, duploklosser og alt av biler, helst til å sitte på. Treklosser til å stable og bygge med kan også være populært.

Skrevet

Briotog er absolutt favoritten her. Og små biler, fly, helikopter etc. Men i det siste har han lekt veldig med lekegitaren sin som spiller musikk og elsker sykkelen sin.

Skrevet

Min lille helt på 2 år, er helt sykelig opptatt av motoriserte ting. Og det er ikke noe jeg har funnet på. Spesielt gravemaskiner. Så da han nylig hadde 2-års-dag, fikk han en stor lekegravemaskin med byggeklosser oppi. Populært!

Skrevet

Brio/ Thomas togbane er definitivt favorittleken.

Ellers har jeg en gutt som virkelig har testet kvaliteten på disse lekene også.. Det hender jo at han blir frustrert når han bygger/leker og da kaster han toget/banen bortover, men disse lekene tåler virkelig alt.

Skrevet

Fant en ting på Kid jeg tenkte å kjøpe til knotten her når han fyller 3 år; Telt,passe stort til å ha på soverommet med sovepose,lykt mm;-)

Tror det kan bli stas;-)

Skrevet

deffinitivt stor traktor med henger...sitter på den hele tiden når han er hjemme..... hengeren fyller han med små og store biler....hehe alt han får plass til egentlig

Ellers er det apen nils som er hot... film sengetøy og apen selv :-)

Skrevet

sønnen min blir 3 i august, og han er veldig opptatt av cars og dyr-løver-elefanter-tigere.

Skrevet

Traktor med henger!!! Ellers er det mange ting som er nesten like bra her: Alt som lukter av motor. Bøker av forskjellige kjøretøyer. Her om dagen kom han dragende på reparasjons-håndboka til pappaen fordi han ville se på bilder av motoren.

Skrevet

Her går det i traktorer i alle str, og biler... Både ute og inne.. Han har og en leke komfyr som oldefaren hans har laget til han, også ha han fått noen gamle små kasseroller, og en stekepanne og noe å røre med - og han syns det er veldig kjekt å lage luft mat og kaffe til mamma og pappa.. Ute er trøtraktor, og trehjuls sykkelen populær. Sammen med huskestativet, sklie og trampolina.. Han er 2 år og 3 mnd.

Skrevet

Et keybord med 41 tangenter.. (fra smartclub til 200kr).

Han "spiller" hver dag, kan trykke på knapper med forskjellige rytmer og lyder, også "demo"-knapp som spiller sanger automatisk.

Den har også en liten microfon å synge i, som han bruker til å oppfordre bamsene til å synge..

Har følelsen av at han kunne holde på hele dagen, men jeg setter strek etter 30-40 minutter, da må "pianoet hvile seg"...

Skrevet

Gutten vår har perioder med favorittleker. En periode var han helt vill etter den "Biler"-filmen og da lekte han mest med biler. Nå er det filmene med toget Thomas som er i vinden og da leker han med togbanen HELE tiden. Hvis sønnen din er spesielt glad i noe på TV anbefaler jeg at du kjøper en leke fra dette. Garantert suksess.

Skrevet

Favoritt lekene til guttungen er alle mulige dyr. Han elsker bøker om dyr, dyrefigurer og sanger om dyr. Det har han gjort siden vi var på bondegård i Påsken 06. Men den leken han leker mest om dagen er at han er en løve som skal skremme alle rundt han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...