Gå til innhold

kvalmen.....! IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 36......kvalmen og spyr igjen!! Fa...og!!

Jeg var daarlig de forste 4-5 mnd og men spying og gikk ned i kg og alt var helt j..... har hattet par mnd der jeg har folt meg ok...saa naa er jeg kvalm igjen!!

Er det normalt i slutten.....? Husker jeg var det litt sist gang og...men da var jeg forstoppet! (hehhe) etter neoen esker rosiner og lakkris saa var det over!!

Men det er ikke det denne gangen.....

Er veeeldig torst i tllegg, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Ekstrem kvalme de første fire-fem mnd, så litt bedre en stund og nå har det blitt verre...er 32+2 i dag. Legen min sa at det var sannsynlig at kvalmen ville komme igjen til en viss grad i 3. tri....men jeg håpte jo at han tok feil...

Kan ikke huske at det var sånn sist, selv om jeg også da hadde hypermesis i begynnelsen.

Skrevet

uke 32 på meg, og kvalmen er på vei tilbake her og.. var kvalm og kastet opp hver eneste kveld og ettermiddag de fire/fem første mnd, men har vært fin siden da. Jeg har funnet ut at det eneste som hjelper forebyggende er å ta det mer med ro. Ble etterhvert 30% sykmeldt første tiden da jeg var som kvalmest, og det hjalp en del å bare jobbe litt mindre enn vanlig. Er også veldig tørst, særlig om kvelden, og det vet jeg ikke hva kommer av...?!

Skrevet

det e helt for j.......det der!!!

Her er det siste gang jeg orker aa vaere gravid altsaa! Dette svangerskapet har vaert sinnsykt fysisk krevende!!

Jeg og er torst paa kvelden!! hm.rart det der! Lurer paa hvorfor, jeg mener selv at jeg ikke er dehydret?

Skrevet

Jeg har hatt det slik jeg også. Termin imorgen og har bare kasta opp på mandag denne uka, men er ekstremt kvalm igjen. Så bare å ta det rolig å spise jevnlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...