Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/30/502039.html

Jeg sitter å gråter så tårene triller. Hvordan kan folk være så grusomme med barna sine. Det er så forferdelig trist å tenke på hvor mange barn der ute som blir mishandlet og drept, det har vært så ofte i det siste. Jeg kan bare ikke forstå det. Jeg ville aldri lagt en hånd på barnet mitt, uansett hva som måtte hende. Vil noen forklare meg hva som skjer med verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt forferdelig!!!!

Har ikke ord egentlig,i hodet hennes var det nok mer enn nok med bekymringer....latterlig egentlig at vi karangler om våtservietter,parabener osv da det er folk der ute som strekker seg laaaaaaaaangt utover våres små problemer og bagateller.....

Trist...

Skrevet

Jeg begynner å gråte når jeg leser fire linjer av sånt jeg...skjønner ikke at noen kan være så onde mot et barn? Ser for meg min egen lille jente, hvordan NOEN kunne funnet på å vært slem mot henne, hørt henne gråte sårt og ikke gjøre noe med det??

*snufs*

Skrevet

Ja en blir kvalm, og jeg føler avsky, jeg tror nå at den personen som har gjort dette vil få sin "straff" når han/hun dør. Jeg trøster meg med det at denne lille vakre skapningen har det godt nå, og kommer til å bli født på ny og det barnet har det mye bedre enn oss som må leve i alt dette tragiske som skjer. En må uansett nyte tiden for da er det bedre fro de som lever "på den andre siden" også å komme videre.

Vel, d var jo ikke svar på hva som skjer i verden. Jeg tror at religion,makt og egoisme preger mye av verdensbildet idag. Det bikker over for noen og den som dreper er syke i hodet sitt (hadde egentlig trengt behandling og blitt passet på resten av livet). Vi har ikke råd til å miste flere nå !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...