Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på 2,5 mnd har de siste dagene vært veldig urolig på kveldene, spesielt den første kvelden har begynte, da skrek han masse på natta og. Det begynner i 22-23 tida på kvelden og varer et par-tre timer der han er utrøstelig. Aner ikke hva det er, kan det være kolikk som kommer? Han får både pupp og morsmelkerstatning, han får mer og mer morsmelkerstatning i og med han er mer fornøyd da. Noen tips? Bærer han på magen mens jeg klapper på stumpen og stryker på ryggen, men ingenting hjelper mens han får "takene" sine.... Er førstegangs så er så usikker på hva det kan være. Trodde kanskje han holdt på å få tenner, men kjenner ingenting i gommene. Syns det er så rart han er slik så sent på kvelden, og ikke ellers??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I teorien skal det starte mye tidligere, men det er jo typisk for kolikk at det er samme tid omtrent hver dag. For du har tenkt over hva du har spist og ikke kommet på noe uvanlig de siste dagene? og han har ikke forstoppelse? Får håpe det er noe enkelt som kan fikses da..:)

Skrevet

min gutt startet ca i tolv tiden på kvelden og holdt på i tre timer utover natten.. var veldig slitsomt.. ingenting som trøstet men noe som hjalp litt... som feks bære han fram og tilbake i babybjørn, vippe han i vippestolen, bade han oppreist i en bøtte(høres forferdelig ut men hjalp litt) og kle han naken...

for og kalle det kolikk sier de jo at det må være på et bestemt tidspunkt og holde på i over 3 timer eller noe..

jeg vet ikke om min gutt sine anfall kalltes kolikk men det var ivertfall sterke luftsmerter.. jeg tok han med til kiropraktor ca en uke etter at dette startet, der var vi 3 ganger og allt forsvannt. var forbedring etter 1 gang og forsvannt etter 2 gang men tok en 3 gang for og være sikker. kjempefornøyd.. og han ble en heeelt ny gutt;) men et godt råd er og ta han opp for og rape etter måltid og stoppe opp og prøve og få opp en rap under måltid også!! lykke til;) (føler med deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...