DeGothia Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Vaskes på vanlig ullvask med ullsåpe. (Milo) Etter vask ristes skinnet kraftig flere ganger etterhvert som det tørker. Når det er tørt kan det børstes. (Gjerne med hundebørste) Har selv gjort det med 3 skinn nå denne våren, og det har fungert supert. Skinnene blir rene og myke.
Småbarnstreff Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg kjøpte spesialsåpe der jeg kjøpte skinnet. Tror jeg vasket på ullprogram på 30 grader. Jeg har hengt opp mine våte skinn jeg da, de har blitt fine da og.
Susi og prinsessa Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet om man kan vaske lammeskinnsposen på samme måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå