Gå til innhold

kjære rama73


Lillegull og spiren

Anbefalte innlegg

Hei du:)

 

jeg lurte på om du vil ta en titt på meg?

jeg har tidligere vært her inne å spådd endel,men fortiden så har jeg hatt nok å gjøre i det private.

 

Jeg lurte på om du kunne se når jeg blir gravid?

jeg er født 08.04.84.

Eller om det er noe mere som dukker opp på meg.

 

Mvh baas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....jeg ser en jente....men klarer ikke få opp når.....så jeg prøver på nytt i morra....

 

det kommer opp nostalgi, dveling rundt familie liv og en periode med litt for masse jobb....er du sliten?......kortene kan mene at du trenger hvile...

 

men som sagt....jeg legger på nytt i morra.....når mitt hode er litt klarere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du:)

 

ja bare å se på meg morgen:)

jeg har vært litt sliten,for jeg er netopp ferdig utdannet og netopp tatt fagbrevet.Så det stemmer ja,men er ganske fin form nå.

 

Hva mener du med dveling rundt familieliv?

 

mvh baas

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dveling rundt familieliv....sånn som dette kortet dukket opp sier det ofte noe om at man lengter etter noe/lengter tilbake til noe som var/vil bli trygt og harmionisk....

men som sagt jeg skal legge kort på deg i morra når jeg ikke er så trøtt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer det,for jeg ønsker meg veldig barn med samboeren og at vi skal få kjøpt hus og at jeg skal få en fast jobb,tenker også mye på om når han frir til meg:)

 

Får du opp om han frir til meg i år og evt ca når?:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider