Gå til innhold

kjære rama73


Lillegull og spiren

Anbefalte innlegg

Hei du:)

 

jeg lurte på om du vil ta en titt på meg?

jeg har tidligere vært her inne å spådd endel,men fortiden så har jeg hatt nok å gjøre i det private.

 

Jeg lurte på om du kunne se når jeg blir gravid?

jeg er født 08.04.84.

Eller om det er noe mere som dukker opp på meg.

 

Mvh baas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....jeg ser en jente....men klarer ikke få opp når.....så jeg prøver på nytt i morra....

 

det kommer opp nostalgi, dveling rundt familie liv og en periode med litt for masse jobb....er du sliten?......kortene kan mene at du trenger hvile...

 

men som sagt....jeg legger på nytt i morra.....når mitt hode er litt klarere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du:)

 

ja bare å se på meg morgen:)

jeg har vært litt sliten,for jeg er netopp ferdig utdannet og netopp tatt fagbrevet.Så det stemmer ja,men er ganske fin form nå.

 

Hva mener du med dveling rundt familieliv?

 

mvh baas

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dveling rundt familieliv....sånn som dette kortet dukket opp sier det ofte noe om at man lengter etter noe/lengter tilbake til noe som var/vil bli trygt og harmionisk....

men som sagt jeg skal legge kort på deg i morra når jeg ikke er så trøtt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer det,for jeg ønsker meg veldig barn med samboeren og at vi skal få kjøpt hus og at jeg skal få en fast jobb,tenker også mye på om når han frir til meg:)

 

Får du opp om han frir til meg i år og evt ca når?:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kom det litt klarere kort da.....når jeg spurte konkret om du kom til å gifte deg,,..dukket to begere opp som første kort det er et av de sterkeste kortene på gode forhold og giftemål....veeeeeeldig bra kort....men du må vente litt.....kortet som fulgte var måtehold/tålmodighet som står for balanse, avventning men i possitiv forstand.....representert ved to begere....deretter rettferdighet.....som også snakker om balanse...i form av to vektskåler.....

 

....så litt tålmodighet........og dette vil gå veldig bra.....

 

fikk også opp en jordkvinne og en ild mann.....dette trenger ikke si noe om stjernetegn....kan like gjerne være kvaliteter ellers.....uansett var det penger mellom disse personene....i form av pentakkel esset....som står for matrielle rikdom.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm tallet 8...jeg er født den 8 april...har det noe å si?

 

Har du lyst å se på meg i dag og se når jeg får en spire i magen min?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager at jeg var litt treg.....

 

jeg klarer ikke få opp når....annet et det 8 tallet....så da tror jeg det er snakk om neste år.....

lykke til uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...