ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 akkurat ferdig med en ny ri nå da kanskje???? (så på hva klokka var når du postet innlegget ditt) ))))))))))))))))
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ja dette er faktisk litt morsomt!!. har hatt noen i mellomtiden nå, og jeg blir skikkelig "rød i mosen" her jeg sitter i sofaen....velkommen smertehelvete....hihih bare det ikke gir seg i løpet av natta nå?....fy flate .de er vonde,,, men varmt velkommne...hehe Skulle jeg dra avgårde så lover jeg å gi beskjed først uansett ;-))
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 oi. har helt glemt hvor vondt det er jeg.... huffa... ååååå, det er jo ingen tvil nå jo:))) bare så du vet det: lykke lykke til da!!! er nå her jeg en stund- ikke sjangs til å sove riktig enda, så må bare taste om du får behov for det!!! (hehehe--- rekner med DET behovet ikke blir det største hihihi!!!) men sånn at du vet det:))) så spennendes!!! lykke lykke til iallefall!!!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Gooooooooooooooooood luck...... Håper det kommer et lite nurk snart :-) Skulle ønske det var meg !! Du får si fra når du reiser på føden da, så krysser vi fingerne for at du får en flott fødsel :-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 ja... nå går jeg til senga... trøtt men lurer på om du er her inne enda jumanji?? sikkert midt i smertehelvete så det holder du nå stakkars.... huff huff lykke til! gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg )
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Ja,ja, da gikk vannet for en halv time siden, så da er det vel på tide å komme seg på føden....hihi det kommer jevnlig tak med 4-5 min mellom nå ikke såå veldig vonde enda.. Ååh.. er litt nervøs samtidig som jeg gleder meg veldig nå!!! tenk, nå er jeg faktisk igang;-) så da får jeg vel se nurket innen helga? kansje jeg rekker å bli ferdig idag, slik at jeg får mai-barn alikevel........ sender meld. til mill@jenta etterpå, så får hun oppdatere...hehe ;-)) Lykke til alle andre "poppeklare" ;-))))))
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 ÅÅÅÅ masse lykke til..... Snart får du se babyen din
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Hurra - elsker slike gladnyheter på morrakvisten! Lykke til!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Skal tenke på deg i dag Jumanji!!!! Send fødestøvet som bli til overs denne veien etterpå- vi skal dele søsterlig:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå