*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 da er det vel dags for dagens nedtellingstråd.... 2 dager igjen her.. og akkurat 9 min mellom riene nå...hihi
mybabyboy Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 oi oi så spennende da, lykke til=) 46 dager igejn=)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 har du rier!!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!! hurra!!!!! ps: jeg har 8 dasger igjen
Lillegutt ble junibarn Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 minus 1 dag..håpet på mai baby begynner og dabbe av.snufs..
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 heldiggris:D ifølge menstermin er jeg fødeklar nå ul termin derimot er det 32 dager til:P
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 hei tjukkebollafeita-08.06.07 ja, men det har bare holdt på i 2 timer enda, så det er jo fortsatt mulig at det stopper opp ettervært? Men de sitter mye mer i ryggen nå enn disse maseriene, og jeg trenger å stoppe opp skikkelig for å puste meg igjennom de..så det er vel lov å håpe??? Var på modningsakupunktur tidligere idag og da tøyde hun litt og, så får vel håpe at det har gitt utslag?... Du da? er det kun disse maseriene på deg fortsatt?? oj, oj..7 min siden førrige nå...og denne er vooond......puh..:-)))
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 59 dager og endelig nede på 50-tallet
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 ooooooiiiiiiiiiiiiiiii oi oi oi oiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! hihihihih!!!!!!!!!!!! ble heeelt gira jeg nå!!!!!!!!! nei dette kan ikke vere KØDDERIER nei!!! hohoho!!! baggen er klar??? lang vei har du å reise da??? hihihiiiiii!!!!!!!!!!!!!! oioioioi:))))))))) ikke mere mas på meg nei- men klarte å tryne på ræv ned trappa iste da, kanskje det hjelper på??? hahaha:) lov å håpe:) jippi!!! så det FINNES faktisk folk som føder??? hadde nesten begynt å tenke at det bare er sånnt som skjer på film, ikke i virkeligheten nei:))))))
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 jeg tror kun det skjer på film jeg å...hihi...hadde skikkelig gitt opp håpet jeg nå..men nå var det en til etter akkurat 7 min igjen. så jeg får vel ut å gå meg en tur å se hva som skjer?? Gidder ikke å håpe på noe før jeg vrider meg i smerter uansett;-) Har forresten kun 10 min kjøring til føden, så det er ikke noe å stresse med før det skikkelig skjer noe....kroppen har tullet med meg i snart to uker nå, så jeg har liksom gitt opp hele tanken på å føde i det hele tatt? Og du; ikke noe mer tryning i trappa da..hihi...mye bedre å gå opp og ned et par turer istedenfor, så kansje det blir fødsel på gang??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 jaha? 7 min mellom nå da bare?? er dette første gangen du føder eller? gjort det før? ikke lenge siden det var 9 min--- nå er det 7:)))) hipp hurra:) den søøøøøøøøøøøøte babyen din kommer nå! neida, prøve å ikke tryne mere nå.... var ute, det hadde nemli regnet, og jeg kom trampendes med glatte sandaler da... jaja- ikke så knallendes vondt som jeg hadde fryktet- med store TUNGE kroppen... hvordan er det nå da??? mannen din da- nervøs han eller??? ikke lenge før jeg "mister" deg her inne nå tenker jeg, dere får vel andre ting å henge fingra i en datamaskinen snart;) håhåhåhååååååååå!!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 4 dager igjen her.. Lykke til Jumanji.. håper det lille nurket kommer snart! Ønsker deg en flott fødsel!
MaryluogAdrian Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 1 DAG IGJEN! :Dhoho...krysser fingrene for at han kommer innen helga
mari~m/ lillebror. Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 6 dager igjen nå) nå er det ikke lenge igjen altså.
måne73 Skrevet 31. mai 2007 #17 Skrevet 31. mai 2007 Blir en spennende dag i dag for deg, lykke til og håper du har babyen i armene snart. Jeg har 30 dager igjen så tiden fyker avsted, rart å tenke på at nr. 2 skal komme snart men det blir veldig stas.
Solskinnsjenta Skrevet 31. mai 2007 #19 Skrevet 31. mai 2007 66 dager igjen. 9 uker og 3 dager til termin...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. mai 2007 #20 Skrevet 31. mai 2007 58 dager igjen......=) Vi skal på ultralyd for siste gang i dag.....gleeeeeeeeeeeeeeeder meg stort!!!!!
tina 79:) Skrevet 31. mai 2007 #21 Skrevet 31. mai 2007 1 dag på overtid i dag. Tror ikke denne lille babyen har lyst til å være mai-barn jeg, også det som er så hyggelig!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 31. mai 2007 #22 Skrevet 31. mai 2007 12 dager her så spennende da *jumanji* , lykke til....
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #23 Skrevet 31. mai 2007 Jumanji - du sniker i køen! Jeg leste akkurat innleggene dine og ser at du er på vei til føden nå. Jeg ringte akkurat føden selv (vi skal jo på Fredrikstad begge to), har mensmurringer og litt blod i urina, men ikke spesielt vondt, så det er vel bare å vente... Kanskje vi sees? Jeg satser sterkt på at noe mer "spennende" enn mensmurringer skjer idag, ellers blir jeg rastløs!!!!!!!!!!!!! Veldig rastløs! ja, ja. får be mannen ta vogna ned fra loftet, så har jeg iallefall noe fornuftig å drive med idag, kanskje vaske trekket på bilstolen også. ja, ja, alltids litt å drive med. Igår rydda jeg i klesskapet mitt, og det ble en hel søppelsekk md klær jeg kan gi bort - utrolig hvilke klær jeg brukte før jeg ble gravid tenkte jeg igår. Men kanskje best å ikke gi de bort helt enda, i tilfelle smaken min er anderledes igjen om litt. En hel søppelsekk med klær er jo mye klær da. Ja, ja, hva driver dere med da for å få tiden til å gå?
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 31. mai 2007 #24 Skrevet 31. mai 2007 47 daga igjen,1 uke igjen så e i høygravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå