Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Greit at alle er forskjellige på dette området, men når vi har vært borte fra hverandre og møttes etter over 2 uker, da burde det merkes...... Men for han er det ikkje noe problem å ta det med ro. Mine tidligere partnere har alltid vist raskt interesse på sex fronten, så dette er uvant. Er det bare min nye mann som er sånn? Må understreke at han holder rundt meg og kan kysse og klemme mye, men det stopper der. Så for oss er sex noe vi har ca 6 ganger i mnd.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Kanskje vi skal bytte mann.. Jeg er inne i en "lite sexlyst-periode", mens han som alltid helst skulle hatt sex 2 ganger om dagen. Litt slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 syns jeg kjente meg veldig igjen helt til jeg leste at dere har sex mer enn en gang i uka, sånn er det langt i fra her, kanskje hver 14.dag. Han sa tidlig at sex ikke var noen stor greie for han (har vært skikkelig partyløve og vært i seng med en del, vet ikke om det har en sammenheng), men jeg tenkte at ja ja, så ille kan det jo ikke være. I tidligere forhold har jeg alltid hatt masse sex, og jeg savner det. Tror det er viktig for å beholde nærheten i forholdet. Hører alltid venninner klage over at typen vil ha sex støtt, og er bare misunnelig, skulle gjerne hatt det sånn!!! Selv om to ganger daglig kan bli litt slitsomt hi hi savner sex jeg, om det bare hadde vært en kjappis i ny og ne :-I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå