Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er hjemme i permisjon uten lønn. Hva sier arb. giver om jeg ber om å komme tilbake 1,5 mnd før jeg skal? Jeg mistenker at jeg er gravid igjen, men vil da ikke ha rett på foreldrepenger. Kan han nekte meg å begynne før? Sikkert ikke så populært uansett. Men er jo et stort firma så de må ikke betale dobbelt for vikar eller noe. Noen som har gode råd?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Det må du nesten spørre arbeidsgiveren din om. Tror ikke noen av oss vet hva han kommer til å si.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 om dem har jobb til deg, ekke dte noe probl=)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Med hensyn til rettigheter så tror jeg ikke du har krav på å komme tilbkae før. Dette pga bemanningsplaner etc etc som selv i store firmaer er viktig for budsjettene. MEN: det er jo bare å spørre, om de sier nei så sier de nei, om de sier ja så er jo det bare bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå