Gå til innhold

Tinky Winky ble frikjent!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe!

Han var mistenkt i Polen for å være homofil fordi han bar på en veske. Hørt noe så latterlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestandig trodd og tror fremdeles at han er et symbol på homofili og er i barnetv for at barna skal lære at man ikke skal forskjellsbehandle de som er litt "annerledes".

Så i min verden er en mann som er lilla ig har det som favorittfarge, har håndveske, elsker blomster og høres ut som tante Gerda når han prater, homo!

Egentlig minner han meg litt om BlomsterFinn!

Skrevet

Haha, det hadde jeg ikke tenkt på!

Men seriøst sett så er det jo helt høl i hodet at et land bruker ressurser for å finne ut om et stoffdyr (?) er homo eller ikke....

Skrevet

hehe, ja du sier noe!

Men ikke si det så høyt, for da kan de ta det av lufta i flere land enn Polen, og det er barnerett å få se på Teletubbiene!

Skrevet

Egentlig ikke Molly Mus.

Polen er et land hvor Kirken er veldig sterk og de er konservative.

Klart at det for noen da vil være viktig med hva slags innflytelse barna deres får gjennom barnetv!

Egentlig skulle jeg faktisk ønske at vi norske var litt mer kritiske til hva som blir sendt på barnetv. Nå er jo barnetv etikk, moral og pedagogikk fra ende til annen. Jeg mener at JEG skal oppdra barnet mitt og gi det gode verdier, ikke barnetv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...