Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Trynebok er ikke helt min greie, så: takk for sist!!! Hadde det kjempekoselig:) Er Embla bedre?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Ja, tusen takk, jeg koset meg kjempemye. Deilig med en helg som er litt annerledes. Embla er mye bedre nå, men hangler littegranne. Men det er litt tenner og greier på vei IGJEN... Jooo, også må jeg skryte litt, hun har plukket seg ut leke selv for første gang. En koseklut som hun nå har med OVERALT... Hehe... Hvordan står det til med Andrea? Ble hun glad når mamma kom hjem? Har du forresten hørt fra bhg? Møte og kikkerunde og sånt?
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Ja, det var annerledes-helg! Deilig å være bare meg, sove lenge uten hyl-jodle-Andrea;) Hun var litt hanglete en dag eller så hun også, men virker grei nå. Snupsa har ikke fått dilla på kosebamse enda, har sikkert for mange;) Koseklut, det skjønner hun rett og slett ikke! Var veldig stas da jeg kom hjem, hun satt og spiste, og dum som jeg var løp jeg rett bort til henne og gav henne DEN klemmen! Så da var det måltidet ødelagt, fikk bare det sinte blikket fra gubben.. Bhg, dro dit på omvisning da jeg fikk plass jeg, samme dag faktisk, så det er unnagjort! Men har ikke fått brev, innkallelse og sånne greier da. gruer du deg enda?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hahaha, jeg synes jeg ser ham... Jens har det på samme måte, like skuffa hver gang jeg kommer og ødelegger:p Kosebamser er fiiine her i gården, de kan tygges på, som alt annet! Lurer litt på når det skal bli moro med annet enn tygging og slåing jeg... Har andrea begynt å gjøre andre ting med leke sine? Ta de fra hverandre etc? Er det fint der? Stor park? Vi var oppe der i går og testet huskene, knallfine de:) Gruer meg veldig egentlig. Og lurer litt på hva jeg skal gjøre med jobb fremover. Har egentlig lurt på å starte opp for meg selv. Feks med barne og babyutstyr?! Lage meg en nettside og feks se om jeg kan få solgt inn noenting til Gerd T Martinsen... (bamser, tøy, malerier av de små, babycall med video+++ for det er liksom ting jeg har tingjengelig i dag...) Men spørs om det får hjulene til å gå rundt da... Gruer ikke du deg?
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Leker dæljes og slåes i parketten hvertfall, hun har en putteboks med klosser, de lager fiiiiiiiiiine hakk i parketten, tror jeg legger de vekk en stund til hun klarer å putte de i boksen. Ellers er det mye lugging:( Bhg, vel... ikke superdupert, den er ganske ny osv, men for å løse giga-bhg-krise, skal den stappes full med barn til det renner over. Men hun skal på skjermet babyavdeling, ogdet er jo veldig fint! Tror det blir bra for henne, veldig sosial baby, verre for meg;) Jobb og sånn, ja det var et depressivt tema.. DET gruer jeg meg til. Det er jo så lenge siden.. Ang å starte opp selv; hadde litt smårosa ideer om hvordan det var, helt til jeg begynte å jobbe i nystartet firma, da fikk jeg fort respekten for hvor sinnsykt mye jobb det er. Alt må jo tenkes ut, finnes ut av osv, innkjøp, rutiner, you name it! Men skjønner at det frister da, har tenkt tanken selv, men har lovt meg selv å ikke gjøre slikt med små barn i huset. Huff, burde legge meg snart, men det klør i tastefingrene i dag! Treff snart?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Er sååå sjuk på treff! Endelig ferdig med leiligheten fra helvete også, nå er den tom!!! Så nå er jeg ledig. Hva med messen i helgen, tenkt dere dit? Jeg kan ansette deg jeg når alt er oppe og går:) Hihi... Legge deg?! Hva er det du snakker om?!?!
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 haha, er her enda.. grattis med en leilighet mindre, tenker det var deilig! Messe; vi skal i en navnfest og en bursdag (skulle egentlig vært 2, men rekker bare 1), og har en bryllupsdag vi ikke rekker å feire, så tror virkelig ikke at vi rekker messa:( buhu, jeg hadde så lyst! Jobbe sammen ja, det hadde nok blitt moro! Men må virkelig legge meg snart, trenger bare et spark i ræva-
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 *tupp* Nei, jeg trekker det tilbake, vil jo ikke at du skal legge deg!!!! Da blir jeg etterlatt her med en haug skumle dibbere:p Jammen, jammen, jeg vil jo at dere skal være meeeeeeeed! *sutre* Gleder meg skikkelig, vi drar på lørdagen vi... Har forresten syyykt lyst på ny vogn:( Funnet to jeg virkelig har falt for, Mutsy og Xlander... Sukk, men de koster skjorta begge to... Men de er sååååå kule... (trenger gode grunner for anskaffelse av ny vogn) Har dere bryllupsdag til helgen? Hvilken dag da? Grattis, grattis!
Murmeline Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 Ble trøtt jeg, og er enda mer trøtt i dag:( Så du sikler på nye vogn igjen, er det ikke moro! Jeg liker Mutsy, det er så tøft understell! Men tror faktisk at vognen du har er like bra/bedre, den virker større, men er ikke sikker. Xlander har jeg ikke peil på. Kos deg på messe. Mulig jeg får ei venninne til å kjøpe med bilsete til meg hvis bra pris, får se. DAGEN er ikke før til mandag. Fikk ikke feiret den i fjor heller, da var jeg i TO utrdrikninggslag den helgen! Gravid, edru og på krykker. Hm, savner ikke det. Husker du ulltøyet de hadde maken? Stefans hvit med rosa blomster? Var det det som var så billig i DK? De har vel ikke det inne nå? Tviler.. Har begynt å tenke bhg-tøy alt jeg;) Der logget K seg på med tøffe supermannen på bildet, moro:) Bruker du MSN noe nå egentlig? Legg meg til da vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå