Gå til innhold

Hvor mye har dere gått ned?


Gpe81

Anbefalte innlegg

 

Speilet er fortsatt ikke min bestevenn..

knapt noe av de gamle klærne passer,

Fett på sidene tuter ut.. men værst av alt..

 

jeg har kjøpt badedrakt:(

 

Noen flere som vil sutre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la på meg rundt 20 kg og i følge vekta har jeg vist gått ned 15 kilo!! Men kan ikke si jeg ser hvor de har forsvunnet fra:( Joda jeg har fått på meg enkelte av de gamle buksene mine, men da har jeg bare den valkemagen som henger og slenger:( Mange som sier "Gud så du har slanket deg" men tror nok det at det bare er det at gravid magen min er borte, var SVÆR på slutten og så ut som jeg skulle ha tvillinger, minst!!

 

Badedrakt??? Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!! Kommer ikke til å invistere en krone i noe som dekker mindre enn leggen og opp. Har nemlig "låra rett i skoa"!!!!

 

Men selv om kroppen min er helt maltraktert så har jeg fått verdens nydeligste lille prinsesse:) Og de sies at jenter stjeler morens skjønnhet når man er gravid:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 27 kilo og har gått ned 17. Er IKKE fornøyd med det, men får vel bare ta tiden til hjelp... :-( Får aldeles ikke på meg NOEN av de gamle klærne mine... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp heldigvis å legge på meg så mye, så det forsvant med en gang og 5 kilo til, så er kjempefornøyd nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg gikk opp 30kg og har bare tre igjen. Er heldigvis inne i alle klærne mine igjen, heldigvis. Hadde myyyyye vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la heldigvis ikke påmeg så masse og de har forsvunnet, men kunne godt tenkt meg og mistet noen fler men det går så sakte, må ha sjokolade 7. særlig etter at jeg fikk hormon spiral, men nå skal jeg skjepe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La på meg 18 kilo, og nå er de heldigvis snart borte. 2 kg til, så er jeg på startvekt. Håper å klare det før badesesongen (som visstnok skal komme til mandag...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake til den gamle vekta, men det er som om kiloene har plassert seg litt annerledes, har mye mer sideflesk enn jeg kan huske å har hatt tidligere.

Og buksa jeg kjøpte i fjor sommer kommer jeg ikke oppi helt enda.

 

Men så har jeg fått større pupper, da:)

Enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 22 kg, men har tatt av 14...... har fortsatt 8 kg igjen. har ikke prøvd så veldig hardt ennå, men jeg må bare bli klar først. har begynnt å trille ca en mil hver dag, har gjort det i to uker, men det viser ikke på vekta ennå.....

kiloene sitter som støpt:(

ingen bikinisesong på meg i år nei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otilie79;)

Har gått ned alt....1-2 kg igjen kansje....Men rompa er jo borte da... Også ligger det litt ekstra rundt magen som jeg gjerne skulle hatt vekk:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned til den vekta jeg hadde, men føler alikevel kroppen er anneledes enn den var før jeg ble gravid. kommer inn i klærne mine, men magen er nok dessverre ikke like stram.. Så må prøve å motivere meg for litt trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...