mammaentiltrulte Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 noen herifra som skal og hvilken dag skal dere?
Tiddelidu Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har veldig lyst! Mulig vi drar på søndag, samboeren min er opptatt på lørdag
mammaentiltrulte Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 det hadde vært koselig. blir vi gjerne med på! hvilken dag passer det best for dere?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Lørdagen for mannen jobber søndag... Anonym, det er et BITTELIIIITE banner øverst på siden her;)
mammaentiltrulte Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2007 her jobber gubben lørdag, men drar helst uten han jeg da siden han haaater sånne messer! hehe og da blir han så utålmodig og jeg får ikek shoppet noe. så lørdag er en super dag å dra.
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 vi skal dra på lørdag vi da....har hvert der før oxo veldig masse å se på og sånn...
Duddlidu Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Jeg skal også! Vi drar på Lørdagen, jeg har bestilt knallvær av de høyere makter, så håper bestillingen har kommet gjennom. Gleder meg veldig, eeeelsker å se på og shoppe babystæsj, har heldigvis ikke så mye penger for tiden, ellers hadde jeg vel shoppet hele sullamitten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå