Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Har nesten gjennom hele svangerskapet hatt økt utflod, men nå ligger det igjen spor etter hvitt slim i do etter jeg har tisset. Også papiret er fullt. (Beklager detaljer) Er i 30. uke og lurer på om dette er normalt og ville vært fint om noen vet hva dette skal være godt for.
Nina-med passasjer Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 sånn har jeg det også..kjempekjedelig. vet ikke hva det kommer av da.men det blir brukt endel truseinnlegg her i huset hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 hmm.. i førsten så hadde jeg økt utflod. så fikk jeg noe hvit klumpete som klødde.. tipper det var sopp.. så jeg tok sånn canesten som skulle fjerne det. men så hadde jeg hvit tynn utflod og da sa legen at det var varginel. må ha resept på- så jeg fikk behandla det..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 jeg har og økt utflod, som jeg har hatt den siste mnd, jordmor spurte meg om dette da jeg hadde mye eggehvite i urinen min.. er vist ikke farlig da, men.. litt irriterende er det jo.. særlig da jeg hater undertøy og liker å gå rundt i natura under klærne... =P
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jepp, her er det også auka utflod, og litt kvitklumpete, veldig veldig mange får jo auka utflod når dei er gravide, så ikkje noko å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå