Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er normalt å få kynnere så tidlig?? Er 19+4 og førstegangs. Kjenner dem spesielt om kvelden, litt bekymret.... Hadde egentlig ikke trodd de skulle gjøre vondt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også førstegangs og har hatt kynnere siden uke 17/18 (er i uke 27 nå). JM sa at det ikke var noe å bekymre seg for, men blir det for ille så kan det være lurt å roe ned tempoet litt (evt. få sykmelding). Kan være litt plagsomt, men skal ikke gjøre vondt nei. Hos meg er det litt vondt hvis jeg tar på magen når den er hard, så det kan du jo prøve å unngå..

Skrevet

Som førstegangs er det ikke så normalt å få kynnere så tidlig, men det er fullt mulig og ikke unormalt heller, i den forstand :-)

Er du mye sliten på kveldene? Kan komme av det.

Jeg får iallefall, og fikk det sist også, kynnere når jeg er sliten eller vært mye bekymret.

Skrevet

Hvordan kjennes det ut?

Jeg har hatt så vongdt i det ssite øverst i magen - kjennes ut som kramper som varer bare en kort stund - men det er så vondt at jeg må stoppe opp å stå stille til det går over, eller legge meg nedpå litt. Er andregangs i uke 18

Skrevet

Hei!

Jeg fikk kynnere nå i uke 20.... Trodde heller ikke det skulle merkes sånn, jeg klaget over dette til svigermor og det var hun som sa det kunne være kynnere.

Satt og holdt meg på magen hele veien hjem fra jobb i går... Men det gikk nå over;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har fått kynnere i uke 18 etter min måling, og i uke 16 etter UL-termin.

Så jeg tror nok det er mulig.

Skrevet

Kynnere er like normalt om man er førstegangs eller ikke! og helt normalt! Ta det med ro du! maaange sliter med kynnere gjennom hele svangerskapet, og noen får det verre enn andre.

Skrevet

Takk skal dere ha:) Har fult rådene om å ta det litt med ro ut på kvelden, og har hatt det bedre i dag.. Er ikke flink til å sitte stille, men man skal vel lytte til kroppen etterhvert. På tide å finne frem strikketøyet :) Fortsatt god kveld...

Skrevet

jeg fikk kynnere i uke 16, og trodde det var normalt jeg=)Var aldri bekymret heller.Hadde lest så mye om dem så jeg syns bare de var morsomme...nå skal det sies at mine ikke er vonde heller,men det varierer jo mye da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...