familien kaos- komplett Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Lillemann fikk en real omgangssyke for en uke siden, har ikke vært ordentlig bra før i dag. For 3-4 dager siden fikk eldstegutten samme sjauen, har spydd i dag til og med, og nå har mannen min lagt seg tidlig, føler seg i dårlig form...er jo ganske sikker på hva han skal i natt...rope på elgen. Så lurer jeg da, når blir det min tur??? Må være forferdelig å være dårlig og kaste opp med stooor mage??
MomInUSA Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jepp det er helt forferdelig - og man blir sikkelig saar i magemuskelene. Kastet opp et par dager (men heldigvis ikke i dag), i tillegg til at jeg er saa forkjoelet at jeg hoster og nyer hele tiden ogsaa. Mage-musklene mine er saa saare naa, at jeg vet ikke hva jeg skal gjoere av meg. Syns synd paa den lille, men det virker som hun har det bra - sparker iallefall titt og ofte. Man blir jo saa bekymret for at man skal be dehydrert ogsaa naar man ikke kan drikke vann uten aa kaste det opp... Er forresten 33 uker naa. Lurer paa om det er noe annet jeg kan plukke opp av "bugs" naa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå