Regnbuemor til 2 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Skjer det noe eller? Har ikke "sett" noe til deg???
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Nei her skjer det lite *haha* Er en nyhet da, hemoridene har meldt sin ankomst =s Fikk kjøpt salve i går så håper de forsvinner snart!! Hadde en del kynnere i går kveld og kvelden før med litt vondter i ryggen, men det har jo gått over igjen da=P åssen står det til med deg da?
Regnbuemor til 2 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Joa. Det går vel greit. Har akurat begynt med bringebærbladkapsler og te, og tar te med masse kanel. Sitter og trykker på akupungturpunkter, og er i det hele tatt blitt ganske lei og desperat. Mente for kort tid siden at jeg ALDRI skulle bynne sånn, men men... Det skader jo affal ikke da.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Begynner å bli sliten og lei selv jeg... Men ikke sååå lei heller liksom *haha* Skal bli "rart" å ikke ha mage lenger også da... =P Fikk så lyst på milkshake fra Opus i dag jeg =P Må kanskje ta meg en tur til by`n å kjøpe det i morgen =P
Regnbuemor til 2 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Har fått en ny "dille" derfra jeg. Slush! mmmm.. cola og sitron, lett blandet. Det må jeg ha....... Jeg kjenner faktisk at jeg egentlig gruer meg litt for fødselen jeg. Sikkert derfor det ikke skjer noe... ;/
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Ååå så godt da =) Det må prøves ut ;o) Ja jeg gruer meg på en måte jeg også, men vet ikke hvorfor heller *haha* Litt sånn om jeg skjønner at det er i gang, at Roger rekker hjem om han er i Oslo etc =P Også det med at det skal meg noe under fødselen da, og at jeg ALDRI får se Celine igjen (og omvendt) =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå