Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Og da mener jeg ikke den hjemme som sikkert er full av reklame, regninger og Elloskataloger
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hahahaha........jeg fikk sambo til å løpe ut og sjekke den først jeg:-) Jeg er ikke så bevandret i mailsystemet her inne, men nå har jeg slettet de jeg hadde, så nå kan du sende meg noe morsomt:-)
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Ikke noe morsomt, skulle bare svare deg. Egentlig ganske uinteressant altså... Så nå slettet du alt til ingen nytte, hahahahahahaha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Boooring..........Håpet jeg skulle få noe morsomt jeg.....jaja.....sånn går no dagan.. Sitter her og er kvalm!!! Håper ikke jeg blir dårlig!
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Du er FRISK FRISK som en FISK!!! Nattaklem til alle
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Natta på deg sjæl du - hva slags sko har lille frøkna på seg i kveld da;-)) ..........fniiiiiiiiiiiiis.................hun har skjønt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå