chnuppa Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Hvis jeg skjønner rett på flere innlegg her så har du en hjemmeside eller noe med masse fine kort ol. Stemmer det? Hva er adressen? Hvis dere drar igang en runde til med kortkonkuranse så kan jeg tenke meg å være med og : )
Trollet73 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Det er en god stund siden jeg oppdaterte kortene på siden min. I det siste har jeg bare lagt til flere dies, men adressen er trollstuen.moonfruit.com Jeg skal legge ut flere kort og layouter snart. Dersom du trenger tips til kort, så har Cheni en superflott blogg. Se http://hanneskort.blogspot.com/ Jeg vet ikke om vi drar igang igjen, men aldri si aldri. Det var mest et forsøk fra meg på å dra igang litt aktivitet her inne. Vi får se hvordan erfaringene fra denne runden blir. Moro at du blir med dersom det blir en neste gang
chnuppa Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Kommer ikke inn på din side. Tror det er den jeg har prøvd på før og.. Må jeg ha adobe? Av en eller annen grunn får jeg ikke installert det..
Trollet73 Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Tror ikke du trenger noe mer enn en vanlig nettleser. Jeg har aldri hatt problemer med å komme inn fra ulike pc-er. Dette er en side som er bygget opp på sånt gratissted, tilsvarende Piczo. Prøv igjen senere dersom det ikke går.
chnuppa Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Hvis du har lagt inn noen kort og bilder, så finner ikke jeg det.. Kommer bare t Skip to navigation Velkommen til Trollstuen Velkommen til Trollstuen Dette er min hobbyside. Her presenterer jeg mine hobbyer som er scrapbooking og kortlaging. Er du interessert i diecuts? Pris er kr 1,- pr stk for enkle diecuts, og kr 2,- for doble Revolution kr 3,- pr sveiv Se oversikten min og kontakt meg. Velkommen il en siden med
Trollet73 Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har en slik "Innholdsfortegnelse" på venstre siden. Den ene står det "kort" på og en står det "scrapbooking". Får du ikke opp dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå