Labbetøs Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 *Koke drikkevannet til babyen?? *Varme opp drikkevannet før det gis til barnet? *Varme opp melka til babyen? (f.eks når pappan tar med seg babyen og en flaske mm på tur).
rødhette* Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg kan bare svare på det første spm... Det kommer an på drikkevannet der du bor. Her sa hs, da jeg spurte når lillegutt var 3 mnd, at vi ikke trengte koke vannet.
Arb.ledig husmor Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Eg slutta å koke drikkevannet når ho va ca 5-6mnd. Serina fikk kaldt vann tidlig.... Ang. mm vet eg ikkje
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Snuppa mi vil ikke ha annet enn riktig temperert melk. Vann drikker hun kaldt, men melken skal være deilig og varm! Så det så!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Den eneste grunnen til at man varmer det er så det skal smake bedre for babyen. Min var 5-6 mndr når jeg oppdaget at han drakk melka omtrent uansett temperatur:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 vann koker jeg ikke lenger, tar rett fra springen(kaldt selvfølgelig), begynte med det ved ca 6mdr tenker jeg.. og ca fra samme tid har hun drukket kaldt vann.. liker det hun morsmelk vil jeg påstå at man aldri kan slutte å varme, kald mm skiller seg nemlig, og det ser IKKE videre delikat ut!! først et TYKT lag med fett og sånn tynn vannaktig melk.. nei æsj, den må varmes.. når det gjelder mme, så vet jeg egentlig ikke.. men jeg varmer den hvertfall ennå.. de fleste steder har jo en micro liksom (med mindre man er i naturen hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå