machen Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei Er inne i min niende mand, og har faatt en lei influensa. Ikke nok med det, plutselig har jeg faatt en voldsom halsbrann i tillegg. Er det noen som vet hva jeg bör drikke/spise og evt. unngå? Jeg har ikke spist mye de siste dagene, bare drukket mye. Kan det ha noen sammenheng, montro? Takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Har hatt halsbrann siden uke 20. Melk og banan hjelper litt. Yoghurt naturell, spise et par timer før leggetid, slik at man er hverken sulten eller veldig mett. Vann med sitron er bra (sitron er basisk, selv om det smaker surt...) Ellers ligge med overkroppen litt høyt, og hvis ingenting annet hjelper så kjøp Gaviscon tyggetabletter på apotek. De hjelper noen uker, men så tror jeg kanskje man blir immun... Har hatt samme problem i tre sv.skap nå...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Love hearts tabletter funker også. Jeg synes ikke gaviscon tygge tabletter hjelper, men har drukket rett av flasken i tre måneder nå, og det hjelper.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hva er egentlig Love hearts tabletter og hvordan ser de ut og hvor får man kjøpt det?
Mari 74 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Her er det bare melk som fungerer, men lurt å ikke ha tom mage, eller å spise for mye på en gang. Ligge på flere puter i sengen, slik at overkroppen kommer litt høyt, og ha et glass melk på nattbordet, det er det viktigste som fungerer her : )
RockMyWorld Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Love hearts er sånne godteri drops! Funker kjempebra:-) I tillegg så synes jeg vaniljeis er bra, og ett glass melk hjelper raskt! Det anbefales å unngå å spise før du legger deg, unngå sterk krydret mat, og syrlige ting som fruktjuice og sur frukt generelt. Har du influensa i tillegg er det et mareritt, jeg fikk halsbetennelse og det kombinert med halsbrann og oppstøt gjorde hverdagen og særlig nettene uutholdelig. Blir nok litt bedre bare influensaen gir seg.... Fyll ett stort glass med isbiter og melk før du legger deg, så har du avkjølt melk gjennom hele natten, det gjør i alle fall jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå