liten desembergutt Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Vi vurderer å reise til Thailand i oktober/november. Er det noen som har noen anbefaling til sted å reise, samt navn på sted å bo? (hotell el.)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Vi var i Krabi for 3 år siden, og vi forelska oss fullstendig i det stedet!! Kjempe fint, og der har du enkel tilgang til masse av de små kjente øyene. Anbefales virkelig!! Husker ikke hva hotellet vi lå på het, men det lå helt nede på stranda. Fint hotell. Tror de fleste hotellene er ganske greie der i hvertfall. Vi fikk høre at hvis hoteller var merka med 3 stjerner, så gikk det for å være 4. Du kunne alltid legge på en stjerne. Er jo fullt av steder i Thailand som er bra da, så dere får nok en kjempe fin tur samme hvor dere ender opp. Er et vanvittig nydelig land og folkeslag der!!
Vekt 75 Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei. Det er mange fine steder i Thailand. Har vært 2 ganger og da i Hua hin og på Koh Samui. Har hørt at Phuket og Kaoh Lak skal være fint også. Vi reiste med de 3 barna våre på 5 år, 2 år og en på 9 mnd og det gikk kjempe fint. Nå siste gangen var vi i 6 uker- pappa perm. Du kan lese litt om turen vår på siden vår: www.bjordal.com
ditte&malusken&lillebror Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Prøver ny taktikk siden det ikke var så mange som svarte på innlegget mitt:) Hva tenker du rundt det å ta med småen din til Thailand uten MMR-vaksinen? Jeg har fryktelig lyst å reise til Ukraina med jenten min i august, da er hun 6 måneder, men vet ikke helt om jeg tør... Hadde vært kjempefint å høre dine (og andre sine) tanker om valget ditt.
oslo75 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Øya Koh Lanta utenfor Karbi anbefales! Vi var på stranda Klong Nin Beach, og Nature beach het stedet. Veldig bra! Gutten vår var 7-9 mnd når vi var der. Tok med oss grøt, da det skal være sukker i den du får der nede. Bleier får du tak i der. Fantastisk personale på Nature Beach.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå