<3LillePrins<3 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 men det er så fantastisk å ikke få mensen!!! =D lykkelig^*
ana baroma Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 hehe, alt er en vane:) Men tenkte på det her omk dagen da jeg rydda i skapene, og fant "bindlageret" som lå der... Nydelig å ikke ha tanta på besøk i tide og utide. Men det kommer vel etter fødselen sies det, hehe
Dragemor Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Det har jeg ikke tenkt på på lenge... Men ja, fantastisk godt å ikke ha mens.. Har flytta under graviditeten og sto plutselig med bind og tanponger i hendene...lurte på om jeg egentlig skulle kaste det siden det var så lenge til neste gang, og at vi da slapp å flytte på det... Men kjekt å ha om besøk plutselig skulle trenge det ;o)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 hehe, har et helt "lager" jeg og med ob og bind, kansje jeg skulle legge dem ut på QXL eller no, hahaha=) godt å slippe mensen ja, men har i grunn ikke tenkt så mye over det=)
prøvekluten+3små Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 hahha,enn jeg da...hadde opprydning..i alle mulige vesker og bager,så samla jeg ALT av tamponger og bind jeg fant i alle veskene...nå står det DEN kingsize kurva på dassen med sådan! så folk som kommer til meg og får mensen,de kan bare velge og vrake ja *ler* sikkert hundre tamponger av ulik str oppi der! MINST!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 hehe, ja det veier jo nesten opp for at jeg vil sove hele døgnet, besvimer to gang i døgnet og har spydd i nesten fire måneder;P neida, det ER helt fantastisk deilig å slippe det blo-slimet i trusa mi;) hehe
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Ja du sier noe! :-) Har donert bort tampongene mine til ei på jobben.... Men den uka var sex-fri uke i heimen og så var det liksom stor stas når den var over og jeg hadde tatt grundig barbering og innsmøring og ga grønt lys for sex igjen. Ble liksom mer spennende etter ei uke med forbud. Nå kan vi jo gjøre det når som helst...ikke fullt så gøy. Ja noe må man jo klage over.... :-)
Flying Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Hehe, når du sier det så!! Har faktisk ikke tenkt på det, men jammen er det godt å slippe:D
Minigull07/11 Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Deilig å slippe å kjenne at det kommer en uke før! Deilig å slippe krampene! Deilig å slippe å ha vondt i hodet! Deilig å slippe å bytte tamponger og bind! Mmmm.. Glad jeg er gravid!
Serial mom Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Jeg må si at jeg hadde heller hatt mensen enn den dumme kvalmen. Den er i det minste over på 4-5 dager,mens kvalmen har vart i det vide og det breie nå:-( Ikke at jeg ikke ville vært gravid,altså,men synes mensen er lite plagsom i.f.t ekstremkvalmen! Kanskej litt sær jeg da,he-he!
Fløffy Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Ikke for å ødelegge en god tone, men man blør jo gjerne i flere uker etter fødselen, da!!
Serial mom Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Ha-ha,det er nok naturens måte å "ta igjen det tapte på!" ;-p
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Hehe, ble plutselig obs på det da en kollega av meg nettopp klaget over kramper i magen pga mensen. "Hihi", tenkte jeg da, "det slipper nå i hvert fall jeg en god stund fremover!", og ga så stakkaren 2 Paracet... ;-)
fru Senilix Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 Mensen har jeg ikke tenkt så mye på, men du verden så nydelig det er å slippe å tenke på prevensjon. Komme hjem fra jobb om morgenen; Å nei! Nå har jeg glemt pillen hele helga!......... Et under at det ikke har skjedd noe før egentlig........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå