ceso Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 jeg, (pep det stille i hjørnet...) ansatte det da jeg gikk gravid med yngstejenta for jeg slet så ille med bekkenløsning så jeg klarte det ikke selv og mannen min jobbet mye ute på reiser så. men nå er jeg bare litt bortskjemt med henne og unner meg den luksusen en gang i uka!
snartmammapåny Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ønsker meg en veldig veldig mye, håper å få meg en om ikke så altfor lenge!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Skal få til høsten når vi skal jobbe begge to. Har ikke en bitteliten smule dårlig samvittighet engang. Hater husrbeid og betaler gladelig noen andre for å gjøre det
ceso Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 det er sånn jeg ser det oxo. Jeg nyter å legge pengene på bordet og ta med meg datteren min på tur og kose meg mens min lille arbeidsmaur vasker leiligheten min. Den dagen jeg får meg full jobb skal denne damen få flere timer i uka (har 3 nå) slik at hun kan ta støvtørking og slikt oxo... mmmmmmmmmmmmmmmmmmarabou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå