Gå til innhold

Snulder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan passet kjolen, nå er jeg spent om du ble fornøyd ;-))

Skal du være med på kveldstreff, torsdag.... men du skulle opp tidlig på fredag, veeeeeldig tidlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:=) Kjolen var bestilt i feil størrelse, så jeg er kjempeskuffet. Det positive er at den ble bestil for stor....... De kunne ordne det der og da, men skulle da ha den nette sum av 4600 danske kroner bare for søm. Jeg tok simpelthen bare med meg elendigheten av en kjole og dro hjem.... Når jeg så pakker den ut hjemme ser jeg at de ikke har sendt med sjalet jeg bestilte sammen med kjolen... Igjen ....elendighet...

For tiden så går jeg litt i oppoverbakke men det ordner seg vel!

I kveld får jeg dessverre ikke til.

Skrevet

Så synd med kjolen, bra den var for stor da og at du får sydd den inn her hjemme, det ordner seg nok :-))

Vi får ta igjen ett treff siden, hadde vært koselig og skravlet en kveld e.l. ;-)

Skrevet

Heisan Snulder-Hulder!

Synd med alt ekstratrøbbelet med kjolen - men dette ordner seg vet du! Og det var da enda noe at den var for stor i stedet for for liten! Jeg er sikker på at du får tilpasset den rimeligere her hjemme - over 5000 var blodpris, og attpåtil at de skulle ta seg betalt for det når _de_ hadde bestilt feil størrelse? Da burde de gjort det uten kostnad for deg ,syns nå jeg c",)

Skrevet

Jupp.... det var en strek i regningen!! Men jeg har allerede løst problemet!!!! Har avtale med ei dyktig dame som skal sy inn hele stasen i slutten av juli!!! Da får jeg rikelig tid til å slanke av meg 3-4 kg og!!! (ups... der datt det et potetgullflak ned i genser'n min....)

Skrevet

Hehe - prøvde det å rømme....? c",)

Skrevet

Jeg har forresten et forslag til den derre slankekuren din - blåsss den en lang marsj! Sy kjolen sånn at den passer i _dag_ , og så kan du slippe det peset frem til brudlaupet! Mye koseligere, og så slipper du stress fordi du syns kiloene ikke kommer seg av fort nok og nå er jo snart dagen her og SØREN nå må jeg faste den siste uka eller stikke innom Attpåklatten for å få det mageviruset.....puh...

Nei, myyye koseligere uten den slankekuren før den store dagen. Dessuten er du så flott som du er, at du _trenger_ ingen slankekur!

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...