Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg jo lenket her hjemme hele tiden og vil gjerne at pappa kan ta seg av bebisen av og til. Gir dere MME ved slike anledninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pumpet litt i ny og ne og frøs ned på flaske, sånn at jeg kom meg ut litt. Men det går helt fint å gi mme også ! Bare husk å pumpe deg mens du er borte (hvis du er borte ett eller flere måltider), så du ikke får spreng og/eller tette melkeganger

Skrevet

Da jeg fullammet, hadde jeg alltid et lite lager i frysern for sånne anledninger. Men han fikk mme ved flere anledninger også og det gikk så greit så.

Skrevet

Hadde planer om å pumpe meg og gi dette, men får ut bare 10-20 ml hver gang og blir veldig øm etterpå. Fint å høre at også andre gir MME ved spesielle anledninger.

Skrevet

ja har begynt å gi mme i spesielle anledninger hvis jeg skal noe å typen skal være hjemme med snuppa osv..å jeg fullammer ellers

Skrevet

Man må pumpe en del ganger før man liksom får det til, og man blir litt øm til å begynne med. Jeg har lagt meg til vanen at jeg pumper hver kveld før jeg legger meg. Til å beynne med kom der bare 20 ml, men nå kommer det 140-160 ml. Og det lagres i fryseren til slike anledninger. Skader nok ikke om du gir mme, men har du mm i fryseren så er jo det veldig greit :)

Skrevet

Jeg pumpet meg til å begynne med, men etterhvert ville ikke småtten ha mm fra noe annet enn puppen, så da måtte jeg kaste alt jeg hadde fryst ned og gå over til mme i stedet. Ikke noe problem :)

Skrevet

Takk for mange svar. Greitt å komme seg ut av og til uten å måtte springe hjem når bebis skal ha mat :)

Skrevet

jeg ble sår av å pumpe meg,så sluttet med det.Gir en flaske mme om kvelden,ellers får han mm.går veldig bra.

Men jeg blir fort plaget av tette melkeganger,så er litt ugunstig for meg å være borte fra han lengre enn 3-4 timer.Har ikke behov for å være lengre borte fra han enn det uansett nå som han er så liten.

Det går nok helt fint å kombinere.Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...